Asiantuntijapalvelut yrityksille

Meiltä löydät tietotaitoa yrityksesi liiketoiminnan tehostamiseksi – anna asiantuntijoidemme auttaa.

Käyttötuestamme ja online-chatistamme löydät ratkaisuja kimurantteihinkin teknisiin pulmiin. Jos taas kaipaat laajemman mittakaavan parannuksia vaikkapa digiytymiseen, verkottamiseen, viestintään tai taloushallintoon liittyen, tartu meitä hihasta, niin lähetämme hätiin konsultointia ja kokonaisvaltaista palvelunhallintaa tarjoavan experttitiimimme.

Tukea IT-haasteisiin

Service Desk

Ulkoista päivittäiset tietotekniset haasteet asiantuntijoillemme. Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille, vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.

Service desk

Asiantuntijat apunasi

Neuvonta- ja konsultointipalvelut

Kun haluat lisää volyymia bisneksiin vaikkapa esineiden internetillä tai pitää nykyiset toiminnot vuorenvarmalla pohjalla, konsulteiltamme löytyy vinkkejä ja konkreettista apua. Vai ryhdyttäisiinkö rakentamaan teille kokonaan uutta palvelua? 

Neuvonta ja konsultointi

IT-infrastruktuurin valvonta ja hallinta

Hallinta- ja valvontapalvelut

Palvelukokonaisuus IT-infrastruktuurin valvontaan ja hallintaan, vikatilanteista toipumiseen ja muutosten hallittuun toteuttamiseen 24/7, 365 päivää vuodessa.

Hallinta- ja valvontapalvelut

Kokonaiskuva IT-ympäristösi kehitys- ja kipukohdista

IT-ympäristön Health Check

Health Check -kartoituksessa tarkistamme yrityksesi IT-ympäristön kunnon, tarkoituksena tuoda esille objektiivisesti näkemys ympäristön tilasta.

Health Check

Apua yrityksen kehittämiseen

Palveluiden elinkaaren hallinta

Haluatko siirtää asiakaspalvelun digiaikaan tai kaipaatko kommentteja IT-infrasi muokkaamiseen alfayksilöksi? Meiltä löydät näkijät ja tekijät yhteistyöhön visioimaan ja toteuttamaan sekä lyhyen että pitkän tähtäimen suunnitelmia ja palveluiden hallinnointia. 

Palveluiden hallinta

Telian palvelut, omat tutut työkalut

Telia API

Telia API -rajapinnan avulla Telian palveluhallinta nivoutuu saumattomaksi osaksi yrityksesi työkaluja ja ympäristöjä niin, että voit oman tarpeen mukaan niputtaa toimintoja yhteen paikkaan tai osaksi muita toimintoja ja prosesseja.

API-rajapinta

Tehoa palveluiden ja työvälineiden käyttöön

Koulutuspalvelut

Koulutuksella varmistat että yrityksesi saa tilatuista viestintäpalveluista sekä työvälineistä parhaan hyödyn, joka tekee työstä tehokkaampaa ja välittyy asiakkaillesi positiivisena asiointikokemuksena.

Koulutuspalvelut

Apua Käyttötuesta

Telia Käyttötuki auttaa laitteiden ja ohjelmistojen asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa niin puhelimitse kuin paikan päällä.

Tutustu