Käyttötuestamme ja online-chatistamme löydät ratkaisuja kimurantteihinkin teknisiin pulmiin. Jos taas kaipaat laajemman mittakaavan parannuksia vaikkapa digiytymiseen, verkottamiseen, viestintään tai taloushallintoon liittyen, tartu meitä hihasta, niin lähetämme hätiin konsultointia ja kokonaisvaltaista palvelunhallintaa tarjoavan experttitiimimme.
Tukea IT-haasteisiin
Service Desk
Ulkoista päivittäiset tietotekniset haasteet asiantuntijoillemme. Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille, vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.
Asiantuntijat apunasi
Neuvonta- ja konsultointipalvelut
Kun haluat lisää volyymia bisneksiin vaikkapa esineiden internetillä tai pitää nykyiset toiminnot vuorenvarmalla pohjalla, konsulteiltamme löytyy vinkkejä ja konkreettista apua. Vai ryhdyttäisiinkö rakentamaan teille kokonaan uutta palvelua?
IT-infrastruktuurin valvonta ja hallinta
Hallinta- ja valvontapalvelut
Palvelukokonaisuus IT-infrastruktuurin valvontaan ja hallintaan, vikatilanteista toipumiseen ja muutosten hallittuun toteuttamiseen 24/7, 365 päivää vuodessa.
Kokonaiskuva IT-ympäristösi kehitys- ja kipukohdista
IT-ympäristön Health Check
Health Check -kartoituksessa tarkistamme yrityksesi IT-ympäristön kunnon, tarkoituksena tuoda esille objektiivisesti näkemys ympäristön tilasta.
Apua yrityksen kehittämiseen
Palveluiden elinkaaren hallinta
Haluatko siirtää asiakaspalvelun digiaikaan tai kaipaatko kommentteja IT-infrasi muokkaamiseen alfayksilöksi? Meiltä löydät näkijät ja tekijät yhteistyöhön visioimaan ja toteuttamaan sekä lyhyen että pitkän tähtäimen suunnitelmia ja palveluiden hallinnointia.
Telian palvelut, omat tutut työkalut
Telia API
Telia API -rajapinnan avulla Telian palveluhallinta nivoutuu saumattomaksi osaksi yrityksesi työkaluja ja ympäristöjä niin, että voit oman tarpeen mukaan niputtaa toimintoja yhteen paikkaan tai osaksi muita toimintoja ja prosesseja.
Tehoa palveluiden ja työvälineiden käyttöön
Koulutuspalvelut
Koulutuksella varmistat että yrityksesi saa tilatuista viestintäpalveluista sekä työvälineistä parhaan hyödyn, joka tekee työstä tehokkaampaa ja välittyy asiakkaillesi positiivisena asiointikokemuksena.