Kaikki artikkelit yrityksille

Telian yritysasiakaspalvelu – näin tavoitat meidät

2 min
Yritysasiakaspalvelun asiantuntija soittaa asiakkaalle puhelinkuulokkeet päässään. Yritysasiakaspalvelun asiantuntija soittaa asiakkaalle puhelinkuulokkeet päässään.

Yhtenäistimme palvelunumeroitamme helpottaaksemme yhteydenottoa niissä tilanteissa kun haluat asioida puhelimitse. Yritysasiakaspalvelumme numero palvelee jatkossa kaikkia Telian asiakkaita sekä entisen Telia Inmics-Nebulan PK- ja suuryritysasiakkaita.  

Aina ajantasalla olevat yritysasiakkaiden yhteystiedot löydät sivuiltamme. Katso yhteystiedot yritysasiakkaille

Koskipa asiasi laskutusta, vika-asioita, myyntiä tai asiantuntijapalveluita, tavoitat Telian yritysasiakaspalvelun asiantuntijat jatkossa numerosta 0200 20 300.

Olemme tiedottaneet numeromuutoksesta asiakkaitamme ja halutessasi voit lukea sivuiltamme tiedotteen numerouudistuksesta.  Löydät alempaa artikkelista lisää tietoa asiointikanavistamme.

Asioi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa 24/7

Kätevintä asioiden hoitaminen on Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jossa voit yhdellä kirjautumisella hoitaa monia yrityksesi palveluihin liittyviä juttuja itsepalveluna. Asiointipalvelussa voi hoitaa liittymäasioita ja lähettää meille viestejä 24/7.  Yritysasiakaspalvelun viestinnän keskittäminen asiointipalveluun helpottaa asiointiasi monin tavoin.

Jos Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu ei ole vielä sinulle tuttu, voit lukea artikkelistamme lisää sen käyttöönottamisesta ja asioinnista ympäri vuorokauden

Kun kirjaudut asiointipalveluun, saat asiantuntijoihimme yhteyden myös Chatin kautta. Eri aihealueiden asiantuntijat ovat Chatilla tavoitettavissa palveluaikojemme puitteissa. Löydät kaikki ajankohtaiset yhteystiedot ja palveluajat sivuiltamme

Varaa ajanvarauskalenterista puhelinaika

Voit halutessasi varata Telian yritysasiakaspalvelun ajanvarauskalenterista sopivan ajan, jolloin asiantuntijamme soittaa sinulle ilman lisämaksuja.

Ajanvarauskalenterista voit varata ajan suoraan juuri tietyn aihealueen asiantuntijalle, esimerkiksi vika-asioissa tai myynnissä.

Chat kirjautumattomille asiakkaille

Saamiemme palautteiden perusteella avasimme Chat-palvelun saataville myös asiointipalveluun kirjautumattomille asiakkaille. Se löytyy telia.fi/yrityksille -etusivulta. Sinun tulee tunnistautua vahvasti joko Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla ja näin saat henkilökohtaista asiakaspalvelua, vaikka et olisikaan yrityksen asiointipalvelun pääkäyttäjä tai allekirjoitusoikeuden omaava henkilö. 

Entisen Telia Inmics-Nebulan asiakkaiden asiointikanavat

Entisen Telia Inmics-Nebulan PK-yritysasiakkaana tavoitat yritysasiakaspalvelumme numerosta 0200 20 300. 

Yhdistimme 1.6.2024 entisen Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaiden palvelunumeron 0600 16 171 yleiseen yritysasiakaspalvelunumeroomme. Tavoitat nyt myös suuryritysasiakkaana asiantuntijamme numerosta 0200 20 300. Voit tehdä vikailmoituksia ja palvelupyyntöjä myös MyNebula-portaalin kautta vuorokauden ympäri.

Vuonna 2023 yhdistimme Telia Inmics-Nebula Oy:n liiketoiminnan osaksi Telia Finland Oyj:n ja Telia Cygate Oy:n liiketoimintoja. Lue lisää muutoksesta.

Tutustu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Tutustu asiointipalvelun hyötyihin ja ota se käyttöösi.

Tutustu palveluun
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vinkit asiakkaalle