Kaikki artikkelit yrityksille

Asiakaspalvelumme viestintä hoituu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

2 min
Nainen seisoo työtilassa pöydän äärellä kannettavan tietokoneen kanssa. Nainen seisoo työtilassa pöydän äärellä kannettavan tietokoneen kanssa.

Olemme keskittäneet viestinnän Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jotta asioiden hoitaminen välillämme olisi mahdollisimman sujuvaa ja nopeaa. Saat toki edelleen meihin yhteyden myös puhelimitse. Löydät kaikki yhteystiedot yritysasiakkaille sivuiltamme. 

Näin hyödyt viestinnän keskittämisestä Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun:

  • Löydät palvelupyynnöt ja vikailmoitukset samasta paikasta
  • Viestit eivät huku roskapostikansioihin
  • Et menetä viestejä, jos sähköpostisi on täynnä
  • Asian käsittely nopeutuu, koska kaikilla asiaasi hoitavilla asiantuntijoillamme on tarvittaessa pääsy kaikkiin viesteihin
  • Näet helposti, jos olemme pyytäneet sinulta lisätietoja ja voit vastata viestiin asiointipalvelussa
  • Voit seurata palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittelyä
  • Saat ilmoitusviestin, kun palvelupyyntö on ratkaistu
  • Tavoitat asiantuntijamme tarvittaessa myös nopeasti chatilla.

Voimme auttaa sinua parhaalla tavalla

Tunnistamme sinut kirjauduttuasi Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja pääsemme suoraan hoitamaan asiaasi, koska käytössämme on tarvitsemamme tiedot. Näet asiointipalvelussa myös selkeästi, jos odotamme sinulta lisätietoja palvelupyyntösi ratkaisemiseksi.  

Löydät asiointipalvelusta tarvittaessa chatin, josta saat asiakaspalvelun apua aukioloaikojemme puitteissa. Chatista saat avun nopeisiin kysymyksiin tai asiointipalvelun käytön opettelemiseen. Autamme mielellämme asiointipalvelun käyttöönottamisessa. Tehdään yhdessä asioinnista sujuvaa!

Voit keskittyä yrityksesi kannalta tärkeimpiin asioihin

Asiointiasi helpottaa, kun löydät tarvitsemasi tiedot palveluista ja asiakkuudesta suoraan asiointipalvelusta, eikä näitä tarvitse lähteä metsästämään muualta. Löydät sieltä tilaukset, kattavat laskutustiedot, liittymätiedot ja niille ilmoitetut käyttäjätiedot sekä kaikki aikaisemmat viestit.

Asiointipalvelusta voit lisäksi ostaa uusia tuotteita, tehdä suoraan erilaisia muutoksia ja palvelupyyntöjä sekä ilmoittaa vikatilanteista. Löydät kaikki tärkeimmät viestit samasta paikasta ja viestejä on helppo suodattaa haluamallasi tavalla.

Kaipaatko apua aukioloajan ulkopuolella?

Löydät useimpiin ongelmiin avun Asiakastuen ohjeista. Olemme koonneet ohjeet selkeisiin osa-alueisiin ja voit etsiä ohjeita myös hakutoiminteen avulla.

Asiakastuen ohjeet
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vinkit asiakkaalle