Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu apunasi ympäri vuorokauden
Kehitämme Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua asiakkailta saamamme palautteen pohjalta. Asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, ostaa uusia liittymiä tai laitteita, tarkastella tilauksia ja laskuja sekä asioida asiantuntijoidemme kanssa.
Näin rekisteröidyt Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
Saat asiointipalvelun käyttöösi luomalla ensin Telia Tili-tunnukset. Katso tarvittaessa ohjeet Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun rekisteröitymisestä. Rekisteröityessäsi tunnistaudut palveluun vahvalla tunnistautumisella, eli pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Tunnuksen luomisen jälkeen voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. Jatkossa voit kirjautua mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla asiointipalveluun, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön.
Asiointipalveluun kirjautuminen
Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjaudut Telia Tili-tunnuksillasi. Valitse kirjautumissivustolta oikea kirjautumisvaihtoehto, riippuen siitä oletko liittymän käyttäjä vai yritysasiakas.
Jos liittymäsi on työnantajan omistama ja haluat tarkastella liittymäsi dataa, MMS-viestejä tai puhelinliittymäsi pakettia, valitse jatka kirjautumaan Liittymän käyttäjänä.
Jos olet yrityksen omistaja tai sinulla on yrityksen käyttäjätunnukset asiointipalveluun, ja haluat hallinnoida tai tarkastella yrityksen palveluita ja käyttäjätietoja, valitse jatka kirjautumaan Yritysasiakkaana.
Näin voit hyödyntää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun etusivulla olevasta Ilmoitukset-osiosta näet ensisilmäyksellä muun muassa laskujesi sekä palvelupyyntöjesi tilanteen. Mikäli sinulla on avoimia tai erääntyneitä laskuja tai odotamme sinulta toimenpiteitä palvelupyyntöösi liittyen, näet näistä tiedot heti etusivulla.
Sivun yläosassa on Laskutus-alasvetovalikko, josta pääset tarkastelemaan laskujasi, hakemaan laskukopion tai kytkemään maksumuistutuspalvelun päälle. Mikäli esimerkiksi kirjanpitäjäsi hoitaa yrityksesi laskutukseen liittyvät asiat, voit antaa hänelle käyttöoikeudet asiointipalvelun laskutustietoihin. Näin säästät omaa työaikaasi esimerkiksi laskukopioiden etsimiseltä ja voit keskittyä asiakkaisiisi sekä yrityksesi muihin osa-alueisiin.
Lisäsimme saatujen palautteiden perusteella etusivulle myös hakukentän PUK-koodille. Voit hakea PUK-koodin suoraan liittymänumerolla tai käyttäjänimellä ilman kuluja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.
Saat asiantuntijamme kiinni Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta joko chatin kautta tai tekemällä asiasta palvelupyynnön. Chatin löydät etusivun oikeasta reunasta. Palvelupyynnön pääset tekemään Ota yhteyttä Teliaan -alasvetovalikon kautta.