Kaikki artikkelit yrityksille

”Helppous, helppous ja helppous” – kasvuyrityksessä arvostetaan toimivia digipalveluita

4 min
Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava. Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava.

Kun työntekijöitä on kolmen sijaan kolmekymmentä, tarvitaan kännykkäliittymien lisäksi monipuolisempaa digitaalisten palveluiden valikoimaa. Viestintäalan kasvuyritys Era Content on kymmenessä vuodessa ottanut käyttöön monia Telian pk-yrityksille kehittämiä ratkaisuja.

”Alussa yrityksessä työskentelimme minä ja kaksi muuta perustajajäsentä. Mahduimme kaikki saman työpöydän ympärille. Kun palkkasimme ensimmäisen työntekijän, muutimme isompaan toimistoon. Siellä sulakkeet eivät kestäneet samanaikaista kahvin- ja teenkeittoa. Kerran sulake paloi juuri, kun iso, potentiaalinen asiakas oli käymässä. Allekirjoitimme sopimuksen kynttilänvalossa.”

Sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Content juhlii tänä vuonna 10-vuotistaivaltaan. Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava muistelee alkuaikoja, kun kaikkea tehtiin pienesti, mutta unelmat olivat jo suuria.

”Määrittelimme itsemme alusta alkaen kasvuyritykseksi – ja kasvumme onkin ollut tasaista. Nyt työntekijöitä on vajaat 30.  Nykyisessä toimistossamme Helsingin Pitäjänmäellä ei tarvitse huolehtia siitä polttaako kahvinkeittimemme sulakkeet.”

Yrityksen kasvaessa myös digitaalista palveluvalikoimaa on ollut tarpeen laajentaa. Saman pöydän ympärillä istuessa kännykkäliittymät riittivät. Nyt käytössä on monia Telian palveluita.

”Jokaisella työntekijällä on Telian 5G pro -liittymät. Muita käyttämiämme Telian palveluita ovat viestintäpalvelu Touchpoint, Liikkuva Netti Pro, sähköinen allekirjoituspalvelu Telia Sign, TLS/SSL -varmenne ja Mobiilivarmenne.”

Turvallisuus on entistä tärkeämpää

Anhava on erittäin kiinnostunut teknologiasta ja digitaalisista palveluista. Hän seuraa tiiviisti alan kehitystä ja varmistaa säännöllisesti palveluiden ajantasaisuuden ja kilpailukykyisen hinnat.

”Neuvottelen parin vuoden välein Telian asiantuntijan kanssa. Vastaavia välitarkastuksia suosittelen muillekin yrittäjäkollegoille. Tapaamisten sopiminen on sujunut hyvin chatin kautta.”

Anhava korostaa, että uusien palveluiden käyttöönotossa otetaan huomioon niin omat kuin asiakkaidenkin tarpeet.

”Sähköinen allekirjoituspalvelu Telia Sign on ollut meillä käytössä jo seitsemän vuotta. Allekirjoitamme kaikki yhtiön hallinnolliset asiakirjat ja sopimukset sähköisesti. Tässä säästyy valtavasti kaikkien osapuolien aikaa.”

Anhavan mielestä luotettavuus ja turvallisuus ovat olennainen osa Era Contentin brändiä.

”Olen itsekin kehittänyt digitaalisia palveluita, joissa turvallisuus on aina ollut elintärkeä asia. Nykyinen yhteiskunnallinen tilanne on saanut minut miettimään näitä asioita entistä enemmän.”

Kun iso yritys ulkoisti päivystysviestintänsä Eralle, otettiin käyttöön Telia Touchpoint. 

”Palvelun avulla asiakas tavoittaa meidät aina yhdestä numerosta. Käytössämme on helppo hallintaliittymä, jota voivat käyttää monet eralaiset. Tämä on kätevä ratkaisu pk-yrityksille.”

Tutustu Telia Touchpoint -palvelun korvaavaan Telia Smart Connect -viestintäratkaisuun!

Työvälineet eivät saa aiheuttaa stressiä

Eero Anhavan mielestä toimimattomat työvälineet ja yhteydet eivät saa aiheuttaa ylimääräistä stressiä.

”Teemme sisältöjä ja viestintää, ja välillä siirrämme isoja tiedostoja. On tärkeää, että ne liikkuvat nopeasti. Seinäjoen toimistomme työntekijä on paljon tien päällä, siksi hänen koneelleen hankittiin Liikkuva Netti Pro.”

Työn sujuvuuden kannalta Eero Anhava arvostaa erityisesti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua.

”Sen kautta voimme hoitaa yrityksen asioita silloin, kun meille parhaiten sopii. Kun meillä aloittaa uusi työntekijä, liittymien avaaminen sujuu nopeasti. On tärkeää, että digitaaliset palvelut hoituvat helposti, koska haluamme keskittyä asiakkaisiimme ja firman pyörittämiseen. Tärkeintä on helppous, helppous ja helppous.”

Anhava pitää Teliaa luotettavana ja perusvarmana yhteistyökumppanina. On kätevää, kun kaikki digipalvelut voi hankkia yhdestä paikasta.

"Teknologiaa seuraavana olen hyvin kiinnostunut siitä, miten digitaaliset palvelut voisivat auttaa tulevaisuuden bisneksen pyörittämisessä. Oivalluksia voi saada ihan toisilta toimialoilta. Minua ei haittaisi, vaikka esimerkiksi uutiskirjeitä tulisi Telialta nykyistä useamminkin. Uudet ajatukset luovat aina uusia mahdollisuuksia.”

 

Haaste: Sisältö-, viestintä ja markkinointitoimisto Era Content on kasvanut nopeasti kymmenen vuoden aikana. Yritys on halunnut sujuvoittaa sekä työntekijöidensä että asiakkaidensa arkea toimivien digipalveluiden avulla.

Ratkaisu: Telian palveluvalikoimasta on löytynyt sopivia tuotteita kasvavan yrityksen tarpeisiin. Puhelinliittymien jälkeen käyttöön on otettu useita muita palveluita.

Hyödyt: Telian palvelut voi hankkia yhdestä paikasta ja ne tuntuvat turvallisilta ja luotettavilta. Minun Telia Yrityksille -on helppo ja joustava tapa hallinnoida palveluita itsenäisesti.

 

Era Content Oy

10 vuotta sitten perustettu sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto.

Vahvuuksia mm. kokeneet työtekijät sekä vahva ymmärrys sisällöistä, mediasta ja digimarkkinoinnista.

Useita pitkäaikaisia asiakkuuksia. Taloustutkimuksen tuoreen tutkimuksen mukaan korkein suositteluluku viestintäalan yrityksistä.

eracontent.fi

Telia toimittaa FVR:lle kattavan IT-kokonaisuuden yhden kumppanin periaatteella.

Ajantasaiset laitteet, toimivat ohjelmistot ja aukoton tietoturva tekevät työskentelystä tehokasta ja turvallista. Pilvipalvelut ja mobiiliteknologia mahdollistavat täysin uudet, paikkariippumattomat tavat toimia. FVR - Suomen Rokotetutkimus luottaa Teliaan.

Lue lisää
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Asiakastarinat Liittymät Vaihdepalvelut ja tavoitettavuus Varmenteet ja tunnistus