Sujuvuutta eläintenhoidon arkeen – Telian 5G-verkko tukee Eläinsairaala Aistin toimintoja nopealla yhteydellä
Eläinsairaala Aisti oli ensimmäinen yritys Uudellamaalla, joka otti käyttöönsä Telian Yritysnetti 5G:n. Nopea yhteys on helpottanut eläinsairaalan toimintoja ja tuonut sujuvuutta arkeen.
Vuonna 2004 perustettu Eläinsairaala Aisti on Vantaalla sijaitseva täyden palvelun eläinsairaala. Perinteisten eläinlääkäripalveluiden lisäksi Eläinsairaala Aisti tarjoaa erikoissairaanhoitoa: neurologian, ortopedian, kardiologian ja sisätautien palveluita.
Vuoden 2021 syksyllä asiakas totesi tarvitsevansa nopean verkkoyhteyden, johon voi luottaa. Valokuituyhteys olisi ollut hankala toteuttaa toimitilojen sijaintiin, ja se olisi vaatinut ylimääräisiä kustannuksia.
5G-verkko ripeiden toimintojen tukena
Ratkaisuksi valikoitui huippunopea Telian Yritysnetti 5G.
Valinta verkkoyhteyden suhteen oli helppo, sillä muualta ei vastaavaa 5G-palvelua löytynyt. Telian uusi 5G-verkko yrityksille olikin loistava ratkaisu Eläinsairaala Aistille, jolla oli jo käytössään Telian liittymät ja Kontakti M -asiakaspalveluratkaisu. Verkkoratkaisu oli paitsi sopiva toimitiloihin myös kustannustehokas.
”Kun kuulimme 5G-mahdollisuudesta, tartuimme siihen heti”, toteaa Eläinsairaala Aistin toimitusjohtaja ja eläinlääkäri Olli Saalasti. ”Se oli meille äärimmäisen helppo ratkaisu.”
Ratkaistaan työpäiväsi haasteet – ota yhteyttä
Nopeus on valttia eläinsairaalan päivystyksessä, missä kiireellisiä tilanteita esiintyy jatkuvasti. Telia Yritysnetti 5G on toiminut oivallisesti tukena asiakkaan arjessa, kun esimerkiksi diagnostista kuvantamista lähetetään radiologille.
”Aikaisemmin verkkoyhteys oli niin huono, että tiedostojen lähettämisessä saattoi mennä tunteja. Nyt siihen menee enimmillään minuutteja”, Saalasti kertoo. ”Viive vastauksissa tietenkin pienenee, kun yhteydet paranevat.”
Eläinsairaalla on myös ollut käytössään Telian Kontakti M-ratkaisu, joka tukee asiakaspalvelua ohjausominaisuuksilla, ja palvelunumerointi otetaan myös uutuutena käyttöön.
Vakaat ja nopeat 5G-yhteydet perustoiminnan tukena
Asiakas sai verkkoyhteyden käyttöönsä nopeasti vuoden 2021 loppupuolella ja on ollut ratkaisuun hyvin tyytyväinen. ”Yhteys toimii moitteettomasti. Yleensä uudessa yhteydessä on alkuun pientä kangertelua, mutta tässä tapauksessa yhteys pelitti hyvin jo heti alusta”, Salasti vahvistaa. ”Nopeudet ovat olleet juuri tarvitsemaamme luokkaa, eikä katkoksia ole esiintynyt.”
Asiakkaan mukaan yhteistyö Telian kanssa on myös ollut saumatonta. Telian Yhteyshenkilöltä saa vastauksia kimurantteihin kysymyksiin, ja tarvittaessa hän selvittelee aina asiakkaan puolesta tarvittavat asiat.
Telian asiakasvastaava Tommi Sauro on iloinen yritysverkon tuomista hyödyistä asiakkaalle. ”Nykyään ICT on yrityksissä toiminnan kulmakivi. Me haluamme verkkoyhteyksillämme tukea asiakkaidemme liiketoimintaa niin, että heidän ei tarvitse edes miettiä asiaa.”
***
Haaste: Hidas verkkoyhteys, joka ei tue ripeän liiketoimintaympäristön vaatimuksia.
Ratkaisu: Asiakas valitsi Telian Yritysnetti 5G:n, joka otettiin käyttöön koko yrityksessä. Asiakaspalvelun sujuvoittamisen tukena toimii myös Kontakti M -ratkaisu, joka helpottaa asiakaskontaktien hallintaa.
Hyödyt: Toimintavarma ja erittäin nopea verkkoyhteys tekee eläinsairaalan arjesta tehokasta ja sujuvaa. Asiakaspalvelua tukevat ratkaisut nopeuttavat sisäisiä prosesseja ja parantavat asiakaskokemusta.
Huom! Telian Kontakti M-ratkaisu korvautuu Smart Connect -ratkaisulla vuoden 2023 kuluessa