
Kirjautuneena hyödyt enemmän
Yritysasiakkuus
Kirjautuneena uudistuneeseen Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluumme Telia Tili -tunnuksellasi, voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi, tehdä palvelupyyntöjä sekä lähettää viestejä chatissa. Minun Telia Yrityksille on maksuton ja käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja nopeaa.
Työsuhdeliittymä
Yrityksen työntekijänä kätevin paikka tarkastella liittymäasioita on Minun Telia. Kirjautumalla puhelinnumerollasi Minun Teliaan, voit muun muassa tarkastella liittymän ominaisuuksia, lisäpalveluita ja dataa liittymän käytöstä. Minun Telia on niin ikään maksuton ja käytössäsi 24/7.
Käsittele laskuja sujuvasti

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit kätevästi muokata laskutustietojasi, tarkastella laskujasi ja tilata erilaisia laskutusraportteja.
Olemme hioneet laskutuksemme sellaiseksi, että laskujen käsittely ja hallinnointi sujuu joustavasti ja helposti.
Vinkki! Jos laskujen kanssa ilmenee ongelmia, katso löytyisikö Laskut ja maksaminen -ohjeista ratkaisu.
Hae ohjeita nopeasti

Suuntaa asiakastukisivuillemme, kun sinulla on ongelmia vaikkapa puhelimen, netin, laskujen tai palvelun käytön kanssa – todennäköisesti löydät ratkaisun ohjeistamme. Voit etsiä sopivaa ohjetta joko täsmäävän kategoriasivun alta, tai helposti hakutoiminnon avulla.
Vinkki! Asiakastukiohjeiden hakutoiminto on käytössäsi myös Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Ole yhteydessä

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja lähettää viestiä chatissa tai palvelupyyntö. Voit olla yhteydessä myös soittamalla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun tarvitset apua esimerkiksi liittymän, palvelun, laitteen tai laskujen kanssa. Kätevintä on kirjautua
Vinkki! Kun otat meihin yhteyttä kirjautuneena, pystymme auttamaan sinua huomattavasti nopeammin.
Q&A – usein kysytyt kysymykset
Hyödyllisiä ohjeita
Yleisiä ongelmatilanteita
Käyttäjätunnus ja asiointi

Suosittelemme ostamaan yrityksesi laitteet palveluna. Palvelulaitteen kuukausihintaan sisältyy haluamasi lisäpalvelut, kuten huolto ja vakuutus, ja sopimuskauden päätteeksi kierrätämme palvelulaitteen tietoturvallisesti. Säästät siis aikaa ja vaivaa.
Vinkkejä ja neuvoja
Opi uutta ONE Hubissa
ONE Hubista löydät satoja mielenkiintoisia artikkeleita, asiakastarinoita, webinaareja, podcasteja ja paljon muuta. Tutustu sisältöihin ja opi uutta sopivalla hetkellä työn ja vapaa-ajan välissä.