Kaikki artikkelit yrityksille

PUK-koodit löytyvät nyt Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun etusivulta

2 min
Nainen on kumartuneena työpöydällä olevan läppärin äärelle ja puhuu samaan aikaan matkapuhelimeen. Nainen on kumartuneena työpöydällä olevan läppärin äärelle ja puhuu samaan aikaan matkapuhelimeen.

Kehitämme Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua jatkuvasti. Merkittävässä roolissa kehitystyössä ovat asiakkailtamme saadut palautteet ja kehitysehdotukset. Meiltä on usein toivottu, että yrityksen nimellä olevien liittymien PUK-koodit löytyisivät mahdollisimman helposti. 

Käymme saamiamme palautteita läpi viikottain ja niiden pohjalta käynnistämme niin pieniä kuin suurempiakin muutosprojekteja. Tehdään yhdessä työelämän arjesta pikkasen helpompaa. Te pyysitte, me toteutimme! 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjä saa PUK-koodit nyt etusivulta

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu on käytössäsi ympäri vuorokauden. Asiointipalvelun pääkäyttäjänä löydät kaikkien yrityksen nimissä olevien Telian liittymien PUK-koodit helposti etusivulta heti Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun sisäänkirjautumisen jälkeen.

Etusivulla olevaan PUK-koodin haku -kenttään tarvitsee syöttää vain matkapuhelinnumero tai käyttäjän nimi ja saat PUK-koodit 1 ja 2 näkyviin heti sen alle. Käyttäjä näppäilee puhelimeensa sinulta saamansa PUK-koodin ja määritelee sen jälkeen puhelimen antamien ohjeiden mukaan uuden PIN-koodin.

Jos yrityksenne nimissä on paljon työsuhdeliittymiä ja käyttäjät saavat usein puhelimensa lukkoon, aiheuttaa tämä yrityksen matkapuhelimista vastaaville henkilöille usein ylimääräistä työtä. Voit vapauttaa aikaa tärkeämmille töille, jos työsuhdeliittymän käyttäjillä on salasana Minun Teliaan. 

Vinkki! Kerro uuden työsuhdeliittymän käyttäjälle, että hänen kannattaa heti ottaa käyttöönsä Minun Telia. Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä säästät työaikaa ja vaivaa, eikä työntekijä joudu pulaan lukkiutuneen puhelimen kanssa missään tilanteessa.

 Käyttäjä näkee palvelusta muun muassa PUK-koodit ja liittymän saldokertymän. 

Työsuhdeliittymän käyttäjä löytää PUK-koodin Minun Teliasta

Yrityksen omistaman työsuhdeliittymän käyttäjä voi tarkistaa liittymän PUK-koodin Minun Teliasta joko sivustolta tai -sovelluksella.

Käyttäjä kirjautuu Minun Teliaan puhelinnumerolla ja salasanalla ja näkee PUK-koodin liittymän tiedoista sisään kirjauduttuaan.

Jos salasanaa palveluun ei ole haettu etukäteen, puhelimen lukkiutumisen jälkeen tämä ei tietenkään onnistu. Siinä tapauksessa työsuhdeliittymän käyttäjä saa PUK-koodin yrityksen matkapuhelinliittymistä vastaavilta henkilöiltä. 

Löydät Asiakastuestamme ohjeet miten työsuhdeliittymällä kirjaudutaan Minun Teliaan ja ohjeet lukittuneen PUK-koodin avaamiseen. 

Palautteesi on meille tärkeää!

Teemme jatkuvasti muutoksia palveluihimme saamamme palautteen perusteella. Pyrimme toiminnassamme myös läpinäkyvyyteen ja siksi olemme keränneet saamiamme palautteita ja niiden pohjalta tehtyjä muutoksia sivullemme.

Sanoista tekoihin
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vinkit asiakkaalle