Telia ACE – edistyksellistä asiakaspalvelua

Telia ACE -asiakaspalveluratkaisun avulla hoidat asiakaspalvelutilanteet eri kanavissa sujuvasti ja asiakaslähtöisesti.

Telia ACE – skaalautuva asiakaspalveluratkaisu

Telia ACE on Pohjoismaiden johtava asiakaspalveluratkaisu, joka mahdollistaa sujuvan ja yhtenäisen asiakaspalvelun eri kanavissa. Palvelu parantaa puheluiden laatua, asiakaskokemusta ja helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea. 

Räätälöimme palvelun vastaamaan tarpeisiisi, haluatpa laajentaa asiakaspalvelukanaviasi sähköpostiin, puhelinsoittoihin, tekstiviesteihin, chat-palveluun, sosiaaliseen mediaan ja verkkosivuihin tai vain osaan näistä. Saat kattavan näkymän kaikkiin kanaviin vain yhden sovelluksen kautta. Palvelu hyödyntää automaatiota ja tekoälyä, mikä lisää tehokkuutta asiakaspalvelutilanteissa. 

Hyötysi

Kaikki kanavat yhdellä alustalla

Kaikki asiakaspalvelukanavat ovat koottu yhteen alustaan, mikä varmistaa yhtenäisen ja sujuvan asiakaspalvelun.

Asiakaskokemus vahvistuu

Sujuva asiointi ja nopeat vastausajat parantavat yrityksesi asiakaskokemusta ja tukevat liiketoiminnan kasvua.

Skaalautuva

Palvelu kasvaa ja kehittyy yrityksesi muuttuvien tarpeiden mukaan. Telia ACE soveltuu niin pienille kuin suurille yrityksille.

Telia ACE -palvelu tarjoaa

Monikanavainen asiakaspalvelu

Työntekijäsi voivat hallita kaikkia asiakaspalvelukanavia kätevästi yhdestä paikasta. Tämä kasvattaa tehokkuutta, lisää läpinäkyvyyttä ja takaa saumattoman asiakaskokemuksen.

Asiakaspalvelu tehostuu

Palvelu hyödyntää tekoälyä ja kehittyneitä chatbotteja, jotka automatisoivat rutiinitehtäviä, kuten kyselyihin vastaamista ja ohjeiden antamista. Tämä vähentää asiakaspalvelijoiden työkuormaa ja tehostaa asiakaspalvelua.

Helppo integroida

Palvelu voidaan integroida useisiin CRM-järjestelmiin ja muihin liiketoimintatyökaluihin. Tämä helpottaa asiakastiedon hallintaa ja asiakaspalvelun optimointia.

Tekoäly ja automaatio

Tekoälyllä tuotetut chatbotit, puhebotit, usein kysytyt kysymykset ja tietämyskannat mahdollistavat sujuvan itsepalveluasioinnin ajasta tai paikasta riippumatta.

Reaaliaikainen analytiikka

Palvelu tarjoaa tehokkaat analytiikka- ja raportointityökalut, joiden avulla yritykset voivat seurata asiakaspalvelun suorituskykyä ja tunnistaa kehityskohteita.

Luotettava ja tietoturvallinen

Palvelu varmistaa, että kaikki tiedot käsitellään tietoturvallisesta ja vaatimustenmukaisesti. Tämä tuo mielenrauhaa yrityksellesi ja asiakkaillesi.