- Chat
- Video
- Sähköposti
- Puhelu
- Takaisinsoitto
- Kampanjat ja soittolistat
- Sosiaalinen media
- Tekstiviesti
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Arvomme kaksi Samsung Galaxy S24 -puhelinta Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Osallistu arvontaan
Hyvästi haastavat asiakaspalvelutilanteet – Telia ACE:lla hoidat yhteydenotot kontrolloidusti, puheluista someen ja chatboteista tekoälyyn.
Chatbot ja älykkäät tietämyskannat sujuvaan vuorovaikutukseen.
Palvelu skaalautuu helposti yrityksen muuttuvien tarpeiden mukaan.
Analytiikka laadun, asiakastyytyväisyyden ja resurssien hallintaan.
Telia ACE on suunniteltu saumattomaan vuorovaikutukseen ja älykkäisiin keskusteluihin asiakkaan kanssa. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattavan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakkaan tarpeiden mukainen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen median kanavissa unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.
Palvelu sisältää laajan valikoiman kaikki kanavat kattavaan asiakaspalveluun tarvittavia toiminnallisuuksia. Asiointihistoria ja monipuoliset integraatiomahdollisuudet mahdollistavat liiketoimintasovellusten, kuten CRM ja ERP, integraation asiakaspalvelutapahtumassa. Palvelussa siirrytään saumattomasti automaattisten ja manuaalisten kontaktien välillä niin, että historiatiedot seuraavat aina kontaktin mukana. Tekoälyllä tuotetut chatbotit, usein kysytyt kysymykset ja tietämyskannat tekevät mahdolliseksi itsepalveluasioinnin ajasta ja paikasta riippumatta.
Jätä yhteystietosi meille, niin löydetään yhdessä yrityksellesi sopivin ratkaisu.