Edistyksellistä asiakaspalvelua

Hyvästi haastavat asiakaspalvelutilanteet – Telia ACE:lla hoidat yhteydenotot kontrolloidusti, puheluista someen ja chatboteista tekoälyyn.

Mikä on Telia ACE -asiakaspalveluratkaisu?

Telia ACE on suunniteltu saumattomaan vuorovaikutukseen ja älykkäisiin keskusteluihin asiakkaan kanssa. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattavan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakkaan tarpeiden mukainen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen median kanavissa unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.

Mitä ominaisuuksia palvelu sisältää?

Palvelu sisältää laajan valikoiman kaikki kanavat kattavaan asiakaspalveluun tarvittavia toiminnallisuuksia. Asiointihistoria ja monipuoliset integraatiomahdollisuudet mahdollistavat liiketoimintasovellusten, kuten CRM ja ERP, integraation asiakaspalvelutapahtumassa. Palvelussa siirrytään saumattomasti automaattisten ja manuaalisten kontaktien välillä niin, että historiatiedot seuraavat aina kontaktin mukana. Tekoälyllä tuotetut chatbotit, usein kysytyt kysymykset ja tietämyskannat tekevät mahdolliseksi itsepalveluasioinnin ajasta ja paikasta riippumatta.

Asiantuntijat apunasi

Jätä yhteystietosi meille, niin löydetään yhdessä yrityksellesi sopivin ratkaisu.

Ota yhteyttä

Palvelun keskeiset ominaisuudet

  • Chatbot
  • Tietämyskanta
  • IVR Puheentunnistuksella
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Chat
  • Video
  • Sähköposti
  • Puhelu
  • Takaisinsoitto
  • Kampanjat ja soittolistat
  • Sosiaalinen media
  • Tekstiviesti
  • Monikanavaisuus 
  • Älykäs reititys
  • Agentin työpöytä
  • Keskitetty asiointihistoria
  • Yhteisselaus (Co-browsing)
  • Tilastoraportit
  • Palvelun seuranta
  • Raportointi ja monitoirointi
  • Tapahtumien analytiikka
  • Puheentallennus
  • Resurssien hallinta/Työvuorosuunnittelu
  • Asiakastyytyväisyyskysely