Parempi tavoitettavuus
Kollegat näkevät läsnäolotiedoista, kuka on vapaa puhelulle. Näin asiakkaalle vastataan nopeammin ja yhteydenotot eivät jää vastaamatta.
Tehoa aspaan
Yhteydenottoja ja palvelutasoa voidaan seurata tilastoista ja tämän myötä asiakkaasi saavat parempaa palvelua ja ovat tyytyväisempiä.
Helppo hallinnointi
VIP-vaihde toimitetaan palveluna verkosta, eikä vaadi erillistä ylläpitoa. Palvelua on helppo käyttää, sillä kaikki viestintä toimii kätevästi yhden käyttöliittymän kautta.
Mikä on Viestintäpalvelu VIP?
Viestintäpalvelu VIP on nimensä veroinen vaihde- ja viestintäpalvelu, jonka helppokäyttöisyydellä pidät sekä vaihteenhoitajan että asiakkaan tyytyväisenä.
Verkosta tarjottava palvelu mukautuu ja muuntautuu moneen: palvelu toimii nykyaikaisena verkkopohjaisena puhelinvaihteena, mutta sillä voidaan toteuttaa myös tarvittava määrä asiakaspalveluryhmiä laajoin ominaisuuksin. Työntekijät saavat monipuoliset ja helppokäyttöiset palvelut erilaisiin päätelaitteisiin, joiden avulla viestintä on yhtenäistä ja sujuvaa. Lue lisää ominaisuuksista
Miksi hankkia Viestintäpalvelu?
Palvelun myötä voit sanoa hyvästit pitkille jonotusajoille ja tyytymättömille asiakkaille. Valitse VIP, kun puheluliikenteesi tarvitsee helppokäyttöisen, mutta vaikeimpiinkin tarpeisiin muuntuvan viestintäratkaisun.
Viestintäpalvelu VIP -ominaisuudet
- Eri sovellukset ja palvelun ominaisuudet tarjoavat jokaiselle työntekijälle oikean työkalun eri viestintätilanteisiin.
- VIP-mobiilisovelluksen avulla käytössäsi on yrityksen puhelinluettelo, josta löydät oikean kollegan ja sopivan viestintäkeinon, oli se sitten puhelu, tekstari tai sähköpostiviesti.
- Mobiilisovelluksella pystyt muuttamaan muille näkyvää tavoitettavuustietoasi ja kytkemään esimerkiksi poissaoloviestin päälle. Vastaavasti näet myös kollegoidesi tavoitettavuuden.
- Tietokoneelle asennettavalla puhelimella eli softphonella hoidat tietokoneen ääressä puhelut ja tekstiviestit.
- Palvelu ohjaa monipuolisilla puhelunohjaussäännöillä asiakaspalveluun tulevia puheluita.
- Voit tarpeen mukaan säätää asiakaspalvelunumeroiden aukioloaikoja ja nauhoittaa jonotiedotteita.
- Näet mihin asiakaspalveluryhmiin kuulut ja voit kirjautua ryhmiin sekä niistä ulos yhdellä klikkauksella joko omalla tietokoneellasi tai mobiilisovelluksella.
- Sovellus kertoo sekä tietokoneella että mobiilisovelluksessa ryhmän kirjautumistilanteen ja jonossa olevien puheluiden määrän.
- Ryhmän puhelulokista näet nopeasti vastaamatta jääneet puhelut ja voit soittaa heille helposti takaisin.
- Asiakaspalvelun esimiehen työkalu tarjoaa reaaliaikaisen näkymän asiakaspalvelun suorituskykyyn.
- Näet kirjautuneiden asiakaspalvelijoiden tilanteen ja voit tarvittaessa kirjata asiakaspalvelijoita jonoon ja jonosta pois.
- Seuraat reaaliaikaisesti jonomääriä, vastausaikoja ja jonossa puhelun lopettaneiden soittajien määriä. Näin voit reagoida mahdollisiin haasteisiin asiakaspalvelussa välittömästi.
- Vaihteenhoitajan työkalulla varmistat sujuvan sisään- ja uloskirjautumisen vaihteeseen.
- Aktiivisten ja jonottavien puheluiden tilanne kerrotaan selkeästi vaihteenhoitajan näkymässä.
- Yrityksen henkilöhakemisto löytyy helposti sekä tietokoneeltasi että VIP-mobiilisovelluksesta.
- Näet reaaliaikaisesti henkilön tavoitettavuustilan sekä tarkemmat kalenteritiedot.
- Tilapäinen puhelunvälitys onnistuu sekä puhelimen että tabletin mobiilisovelluksella, joten et ole sidottu työpisteeseesi.
- Löydät työkaverien yhteystiedot ja tavoitettavuustiedot puhelimestasi, joten saat heidät tehokkaasti kiinni.
- Etäisyydellä ei ole väliä: viestintä toimii kuten toimistolla ja tuttuja puhelinnumeroita käyttäen, olit sitten kotisohvalla tai maailmalla.
- Voit valita sähköpostin sijaan puhelun, jonka soitat suoraan VIP-sovelluksesta.
- Kalenteri-, kulunvalvonta- ja Teams-tilatietointegraatioilla käyttäjien tavoitettavuustieto päivittyy automaattisesti VIP-puhelinluetteloon ja näin sekä vaihteenhoitajan että kaikkien työntekijöiden saataville.
- AD-integraation avulla yrityksen käyttäjätiedot pysyvät ajan tasalla.
- VIP Puheentallennuspalvelulla voit tallentaa omat puhelusi tai asiakaspalvelunumeron puhelut, käytiinpä ne sitten puhelimitse tai tietokoneen välityksellä.
- Puheintegraatiolla Microsoft Teams -järjestelmä voidaan liittää VIP:iin, jolloin puheliikenne kulkee palveluiden välillä sekä Telian matkapuhelinverkkoon.
- UUTTA! Samsung Galaxy- ja Apple Watch -kelloliittymät ovat nyt yhteensopivia VIP-palvelun kanssa. Lue lisää
- Palvelua hallinnoidaan web-käyttöliittymien kautta.
- Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa saat lisättyä uusia käyttäjiä palveluun sekä muutettua jo olemassa olevien käyttäjien tietoja.
- VIP-pääkäyttäjänä voit muokata asiakaspalveluryhmien kokoonpanoa sekä puheluiden ohjaussääntöjä.
- Helppokäyttöinen ja monipuolinen VIP Raportointipalvelu antaa arvokasta tietoa asiakaspalvelujonojen, vaihteen ja käyttäjien puheluliikennemääristä, puhelukuormituksen jakautumisista ja puheluiden käsittelytiedoista.
- Säästät puhelukustannuksissa, kun soitat puhelut läppäriltä tai matkapuhelimesta omaan yritykseesi veloituksetta ja muualle Suomeen aina kotimaan puhelun hinnalla.
- Ulkomailla vastaanotat puhelinnumeroihisi soitetut puhelut läppärillä veloituksetta.
- Ulkomailla voit myös soittaa ja vastaanottaa puheluita VIP-mobiilisovelluksella mobiili-VoIP (voice over IP) -puheluina wifi-verkossa, jolloin vältät roaming-kustannukset.
Viimeinen silaus yhteensopivilla kuulokkeilla
Tutustu Viestintäpalvelu VIP:in kanssa yhteensopiviin kuulokkeisiin. VIP-palvelu vaatii toimiakseen kuulokkeista UC-version.
Palvelun käyttöohjeet
Asiakastuestamme löydät kattavat ohjeet Viestintäpalvelu VIP -palvelun käyttöön.
Viestintäpalvelu VIP -palvelun ohjeet