Moderni viestintäratkaisu

Telia Smart Connect -viestintäratkaisu huolehtii yrityksesi tavoitettavuudesta, jotta voit keskittyä liiketoimintasi pyörittämiseen.

Varmista yrityksesi tavoitettavuus

Telia Smart Connect on kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin suunnattu moderni viestintä- ja asiakaspalveluratkaisu. Palvelu sisältää lukuisia ominaisuuksia tavoitettavuuden hallintaan sekä työntekijä- että yritystasolla, jotta yrityksesi saapuvat puhelut voitaisiin hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Voit käyttää ja hallinnoida palvelua sekä matkapuhelimella, tietokoneella että tabletilla käyttäjäystävällisten ja selkeiden käyttöliittymien avulla.

Pilvipohjaisen Smart Connect -palvelun avulla hallitset puheluiden ohjautumista helpossa hallintatyökalussa, lisäät ryhmiä ja jonoja käden käänteessä sekä seuraat ja kehität asiakaskokemusta raportoinnin avulla. Halutessasi voit laajentaa ratkaisua lisäominaisuuksina olevien integraatioiden avulla, ja linkittää viestintäratkaisun esimerkiksi kalenteriin, Microsoft Teamsiin ja yrityksesi muihin järjestelmiin.

Saat saman ratkaisun Pohjoismaissa ja Baltiassa ja voit myöhemmin (arviolta 2024) yhdistää käyttäjät eri maista saman palvelun piiriin.

Hyödyt yrityksellesi

Helppo hallinnointi itsepalveluna

Käyttäjäystävälliset, modernit ja selkeät käyttöliittymät.

Selkeä ja monipuolinen raportointi

Kehitä asiakaskokemusta ja seuraa asiakaspalvelun tilannetta reaaliajassa.

Aina tavoitettavissa

Varmista ettei yksikään asiakaspuhelu mene ohi.

Palvelun ominaisuudet

Helppokäyttöisyys, selkeät käyttöliittymät ja tietoturva yhdessä paketissa. Hallitse yrityksesi puheluita millä tahansa laitteella ja milloin tahansa – helposti, turvallisesti ja tarpeidesi mukaan skaalautuen.

Visuaalinen hallintatyökalu

Smart Connect -viestintäratkaisun huomionarvoisin ominaisuus on sen visuaalinen hallintatyökalu, joka on käyttäjäystävällinen drag & drop -sovellus puheluvirtojen muokkaukseen.

  • Visuaalinen esitystapa helpottaa kokonaisuuden ymmärtämistä. 
  • Muokkaa nykyisiä tai luo kokonaan uusia jonoja.
  • Lataa tai nauhoita yritykselle personoituja tiedotteita.
  • IVR-valikoiden yksinkertainen hallinta ja uusien perustaminen.
  • Aukioloaikojen ja nitä koskevien poikkeusten graafinen näkymä.

Katso video: Smart Connect – hallintatyökalu

Mobiilisovellus

Smart Connectin mobiilisovellus tuo kaikki oleellisimmat vaihteen ominaisuudet jokaisen käyttäjän älypuhelimeen. Mobiilisovellus on saatavilla sekä Android- että IoS-puhelimiin, ja se ladataan Google Playsta tai App Storesta.

  • Mukautettava aloitusnäyttö.
  • Vastattujen puheluiden välittäminen.
  • Oman tavoitettavuuden ja jonojen hallinta.
  • Jonotietojen reaaliaikainen näkymä.

Katso video: Smart Connect – mobiilisovellus

Web-käyttöliittymä

Voit käyttää Smart Connect -palvelua internetselaimen kautta ilman asennuksia. Web-käyttöliittymän ominaisuudet vastaavat pääosin mobiilisovellusta, mutta suurempi näyttö mahdollistaa helpomman työskentelyn.

  • Suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja helppokäyttöiseksi.
  • Täydellinen yleiskatsaus puhelujonoista ja työntekijöiden saatavuudesta.
  • Näkymä puheluhistoriaan ja läsnäoloilmoituksien muokkaaminen.
  • Kirjaudu sisään helposti ja käytä missä tahansa, asennusta ei tarvita.

Katso video: Smart Connect – päänäkymä

 

Kattava raportointi

Saat käyttöösi visuaalisen ja helposti muokattavan dashboardin, joka näyttää yrityksesi tavoitettavuuden ja asiakaspalvelun avainluvut helposti luettavassa muodossa. 

  • Muokattavissa käyttötarpeisiisi sopivaksi.
  • Asiakaspalvelijakohtaiset raportit ja jonoraportit.
  • Puheluloki, sekä sisääntulleiden että soitettujen puheluiden osalta.
  • Vastattujen puheluiden tägitys (esim. vikailmoitus ja laskutus).

Katso video: Smart Connect – raportointi

Palvelun käyttöohjeet

Asiakastuestamme löydät kattavat ohjeet Smart Connect -viestintäpalvelun käyttöön.
Smart Connect -palvelun ohjeet

Opi lisää viestintäratkaisuista