Monikanavaista asiakaspalvelua
Genesys Cloudin avulla palvelet asiakkaita ketterästi useassa kanavassa mutta samassa näkymässä.
Yhteydenotot samassa paikassa
Palvelu yhdistää kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat yhteen näkymään. Näin aikaa säästyy ja palvelu on tehokasta.
Todistetusti hyvä asiakaskokemus
Genesys Cloud on tunnustettu markkinajohtajaksi useissa eri tutkimuksissa. Palvelu antaa asiakkaillesi ja työntekijöillesi johdonmukaisen ja yksilöllisen asiakaskokemuksen.
Laajat mahdollisuudet integraatioihin
Palvelu tarjoaa myös laajan valikoiman valmiita liityntöjä muihin liiketoimintasovelluksiin, jonka myötä voit nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle.
Mikä on Genesys Cloud?
Genesys Cloud™ -palvelu on pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu, joka on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissakin.
Pilvipalveluna toteutetun Genesys Cloud -ratkaisun käyttöönotto on nopeaa, eikä suuria alkuinvestointeja tarvita. Maailmanlaajuisen asiakasratkaisun käyttäjänä hyödyt globaalista kehitystyöstä: palvelun innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat käytössäsi välittömästi.
Voit helposti testata Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä. Tutustu palvelun käyttökokemukseen ja kokeile toiminnallisuuksia.
Kiinnostuitko?
Asiantuntijamme auttavat sinua löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun.
Genesys Cloud -lisenssit
Tutustu Genesys Cloud -ratkaisuihin. Valitun Agentin lisenssitason ominaisuuksia voi laajentaa seuraavilta lisenssitasoilta Digital- ja WEM upgrade-laajennuspaketeilla.
Genesys Cloud CX 1
- Sisältää mm. puhelut, takaisinsoiton, puhelukampanjat
- Suojattu IVR, kattavat integraatiot sekä Vaihdekäyttäjän toiminnallisuudet
Genesys Cloud CX 2
- Sisältää CX1 ominaisuudet
- Digitaaliset kanavat sekä tekoälypohjainen asiakaskohtaaminen
Genesys Cloud CX 3
- Sisältää CX1 ja CX2 ominaisuudet
- Työvoimanhallinta (WEM)
Genesys Cloud Communicate
- Sisäisen viestinnän perustyökalut
- Soittosarjat
Pyydä tarjous tai lisätietoja
Asiantuntijat auttavat löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun.
Palvelun keskeiset ominaisuudet
- IVR puheentunnistuksella
- Chatbot
- Sähköposti
- Chat
- Verkkoviestit
- Tekstiviestit
- Sosiaalisen median viestit
- Työntekijöiden suorituskyky
- Resurssienhallinta
- Laadun varmistaminen
- Suorituskyvyn mittarointi
- Reaaliaikaiset ja historialliset näkymät
- Historiaraportit
- Älykäs reititys (ACD)
- Takaisinsoitto
- Ennakoiva reititys (best available agent)
- Tehokkaat ja ennustettavat kampanjat
- Kampanjanhallinta
- Kustomoidut Inbound/Outbound-komentosarjat
- Inbound/Outbound-kampanjoiden yhdistely
- Ennakoivat yhteydenotot
- AppFoundry-sovelluskauppa
- Valmiiksi rakennetut integraatiot (mm. CRM: Salesforce, Microsoft Dynamics..)
- Julkinen REST API
- Sisäisen viestinnän työkalut
- Pilvipohjainen ratkaisu tukee etä-ja hybridityötä
- Yhdistää sisäiset ja ulkoiset toimijat sekä asiakkaan samaan näkymään
- Monikanavainen asiointihistoria yhdessä näkymässä
Lue lisää
Kokeile Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä
Testaa Genesys Cloudia käytännössä virtuaalikierroksen avulla. Virtuaalinäkymä toimii vain tietokoneella, mutta voit myös tilata testilinkin myöhempää kokeilua varten.