Genesys Cloud – saumatonta asiakaspalvelua

Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun avulla vahvistat yrityksesi asiakaskokemusta, parannat työntekijöiden tuottavuutta ja kasvatat liiketoimintaasi.

Aidosti saumaton asiakaskokemus

Palvelu on käytössä yli sadassa eri maassa, ja analyytikot ovat arvioineet Genesys Cloudin olevan maailman luotetuin asiakaspalveluratkaisu*. Palvelu tarjoaa saumattoman asiakaskokemuksen, sillä se yhdistää eri asiakaspalvelukanavat, kuten chatin, sähköpostin ja sosiaalisen median, yhdelle alustalle. Yrityksesi asiakaspalvelu sujuvoituu, asiakas- ja työntekijäkokemuksesi vahvistuu ja asiakaspalvelun hallinta on kustannustehokkaampaa. 

Kokeile palvelua virtuaaliympäristössä

Tekoälypohjaiset työkalut automatisoivat rutiinitehtäviä ja tehostavat prosesseja. Lisäksi palvelu integroituu helposti yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin ja skaalautuu muuttuvien tarpeidesi mukaan. Genesys Cloud soveltuu erinomaisesti niin pienille tiimeille kuin tuhansien asiakaspalvelijoiden käyttöön.

*Lue lisää ratkaisun luotettavuudesta Genesysin sivuilta. 

Hyötysi

Kaikki yhdellä alustalla

Palvelu yhdistää kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat yhteen alustaan, mikä sujuvoittaa ja tehostaa asiakaspalvelua.

Skaalautuva pilvipalvelu

Palvelu integroituu helposti yrityksesi järjestelmiin ja skaalautuu muuttuvien tarpeidesi mukaan.

Laatua ja tehokkuutta tekoälyllä

Puheluiden tekstianalyysin avulla asiakaskohtaamisten laatu paranee. Puhe- ja chatbottien avulla käsittelet asiakasyhteydenotot tehokkaammin.

Genesys Cloud -palvelu tarjoaa

Saumaton asiakaspalvelu eri kanavissa

Palvelu tarjoaa yhtenäisen asiakaskokemuksen eri asiointikanavissa, kuten chatissa, sähköpostissa tai sosiaalisessa mediassa. 

Tekoälypohjaisten työkalujen ja edistyneen ohjauksen avulla varmistetaan, että asiakkaat saavat apua heidän tarpeisiinsa sopivassa asiointikanavassa. 

Optimointia ja reaaliaikaista tietoa

Genesys Cloud tarjoaa reaaliaikaista tietoa asiakaspalvelun jonotilanteesta. Lisäksi palvelu pystyy ennustamaan tarkasti yhteydenottojen määrän ja suosittelemaan sen pohjalta tarvittavien asiakaspalvelijoiden määrän. 

Palvelu varmistaa, että oikea työntekijä on käytettävissä oikeaan aikaan, mikä lisää tehokkuutta ja pienentää kustannuksia. 

Joustavuus ja skaalautuvuus

Genesys Cloud mukautuu yrityksesi kasvaviin tarpeisiin. Pilvipohjainen arkkitehtuuri tekee muuttuneiden tarpeiden ja suurenkin kuormituksen hallinnasta vaivatonta ja luotettavaa. 

Palvelu on myös helppo integroida yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin. 

Genesys Cloud -lisenssit

Tutustu Genesys Cloud -lisensseihin ja jätä yhteydenottopyyntö, niin löydetään tarpeisiisi sopivin ratkaisu. Lisenssityypiksi voit valita nimetyn, yhtäaikaisen tai tuntipohjaisen vaihtoehdon.

Genesys Cloud CX 1

Lisenssi sopii erinomaisesti puheluiden kautta tapahtuvaan asiakaspalveluun. Lisenssi mahdollistaa:

  • Puhelut ja takaisinsoitot
  • Puhelukampanjat
  • Puheluiden tallennus
  • Puheentunnistus ja tekstistä puheeksi -ominaisuus
  • Reaaliaikainen valvonta ja tilastot
  • Mahdollisuus rakentaa puhebotteja

Genesys Cloud CX 2

Lisenssi sisältää samat ominaisuudet kuin Genesys Cloud CX 1 -lisenssi, mutta näiden lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden asiakaspalvelulle digitaalisten kanavien kautta. Lisenssi mahdollistaa:

  • Asiakaspalvelu sähköpostin ja chatin kautta
  • Viestit (esimerkiksi Messenger, WhatsApp, Instagram, X)
  • Mahdollisuus rakentaa digitaalisia botteja

Genesys Cloud CX 3

Lisenssi sisältää samat ominaisuudet kuin Genesys Cloud CX 1 ja Genesys Cloud CX 2 -lisenssit, mutta lisäksi se tarjoaa asiakaspalvelun laatuun ja hallintaan liittyviä hyödyllisiä työkaluja. Lisenssi mahdollistaa:

  • Työvuorosuunnittelu
  • Tekoälypohjainen yhteydenottojen sisältöanalyysi
  • Pelillistämisominaisuudet motivoimaan asiakaspalvelijoita

 

Kokeile Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä

Testaa Genesys Cloudia käytännössä virtuaalikierroksen avulla. Virtuaalinäkymä toimii vain tietokoneella, mutta voit myös tilata testilinkin myöhempää kokeilua varten.

 

Lue lisää