Aidosti saumaton asiakaskokemus
Palvelu on käytössä yli sadassa eri maassa, ja analyytikot ovat arvioineet Genesys Cloudin olevan maailman luotetuin asiakaspalveluratkaisu*. Palvelu tarjoaa saumattoman asiakaskokemuksen, sillä se yhdistää eri asiakaspalvelukanavat, kuten chatin, sähköpostin ja sosiaalisen median, yhdelle alustalle. Yrityksesi asiakaspalvelu sujuvoituu, asiakas- ja työntekijäkokemuksesi vahvistuu ja asiakaspalvelun hallinta on kustannustehokkaampaa.
Kokeile palvelua virtuaaliympäristössä
Tekoälypohjaiset työkalut automatisoivat rutiinitehtäviä ja tehostavat prosesseja. Lisäksi palvelu integroituu helposti yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin ja skaalautuu muuttuvien tarpeidesi mukaan. Genesys Cloud soveltuu erinomaisesti niin pienille tiimeille kuin tuhansien asiakaspalvelijoiden käyttöön.
*Lue lisää ratkaisun luotettavuudesta Genesysin sivuilta.

Hyötysi
Kaikki yhdellä alustalla
Skaalautuva pilvipalvelu
Laatua ja tehokkuutta tekoälyllä
Genesys Cloud -palvelu tarjoaa
Saumaton asiakaspalvelu eri kanavissa
Palvelu tarjoaa yhtenäisen asiakaskokemuksen eri asiointikanavissa, kuten chatissa, sähköpostissa tai sosiaalisessa mediassa.
Tekoälypohjaisten työkalujen ja edistyneen ohjauksen avulla varmistetaan, että asiakkaat saavat apua heidän tarpeisiinsa sopivassa asiointikanavassa.
Optimointia ja reaaliaikaista tietoa
Genesys Cloud tarjoaa reaaliaikaista tietoa asiakaspalvelun jonotilanteesta. Lisäksi palvelu pystyy ennustamaan tarkasti yhteydenottojen määrän ja suosittelemaan sen pohjalta tarvittavien asiakaspalvelijoiden määrän.
Palvelu varmistaa, että oikea työntekijä on käytettävissä oikeaan aikaan, mikä lisää tehokkuutta ja pienentää kustannuksia.
Joustavuus ja skaalautuvuus
Genesys Cloud mukautuu yrityksesi kasvaviin tarpeisiin. Pilvipohjainen arkkitehtuuri tekee muuttuneiden tarpeiden ja suurenkin kuormituksen hallinnasta vaivatonta ja luotettavaa.
Palvelu on myös helppo integroida yrityksesi olemassa oleviin järjestelmiin.
Genesys Cloud -lisenssit
Tutustu Genesys Cloud -lisensseihin ja jätä yhteydenottopyyntö, niin löydetään tarpeisiisi sopivin ratkaisu. Lisenssityypiksi voit valita nimetyn, yhtäaikaisen tai tuntipohjaisen vaihtoehdon.
Genesys Cloud CX 1
Lisenssi sopii erinomaisesti puheluiden kautta tapahtuvaan asiakaspalveluun. Lisenssi mahdollistaa:
- Puhelut ja takaisinsoitot
- Puhelukampanjat
- Puheluiden tallennus
- Puheentunnistus ja tekstistä puheeksi -ominaisuus
- Reaaliaikainen valvonta ja tilastot
- Mahdollisuus rakentaa puhebotteja
Genesys Cloud CX 2
Lisenssi sisältää samat ominaisuudet kuin Genesys Cloud CX 1 -lisenssi, mutta näiden lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden asiakaspalvelulle digitaalisten kanavien kautta. Lisenssi mahdollistaa:
- Asiakaspalvelu sähköpostin ja chatin kautta
- Viestit (esimerkiksi Messenger, WhatsApp, Instagram, X)
- Mahdollisuus rakentaa digitaalisia botteja
Genesys Cloud CX 3
Lisenssi sisältää samat ominaisuudet kuin Genesys Cloud CX 1 ja Genesys Cloud CX 2 -lisenssit, mutta lisäksi se tarjoaa asiakaspalvelun laatuun ja hallintaan liittyviä hyödyllisiä työkaluja. Lisenssi mahdollistaa:
- Työvuorosuunnittelu
- Tekoälypohjainen yhteydenottojen sisältöanalyysi
- Pelillistämisominaisuudet motivoimaan asiakaspalvelijoita
Kokeile Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä
Testaa Genesys Cloudia käytännössä virtuaalikierroksen avulla. Virtuaalinäkymä toimii vain tietokoneella, mutta voit myös tilata testilinkin myöhempää kokeilua varten.