Monikanavaista asiakaspalvelua

Genesys Cloudin avulla palvelet asiakkaita ketterästi useassa kanavassa mutta samassa näkymässä.

Mikä on Genesys Cloud?

Genesys Cloud™ -palvelu on pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu, joka on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissakin.

Pilvipalveluna toteutetun Genesys Cloud -ratkaisun käyttöönotto on nopeaa, eikä suuria alkuinvestointeja tarvita. Maailmanlaajuisen asiakasratkaisun käyttäjänä hyödyt globaalista kehitystyöstä: palvelun innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat käytössäsi välittömästi.

Voit helposti testata Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä. Tutustu palvelun käyttökokemukseen ja kokeile toiminnallisuuksia.

Kiinnostuitko?

Asiantuntijamme auttavat sinua löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun.

Ota yhteyttä

Genesys Cloud -lisenssit

Tutustu Genesys Cloud -ratkaisuihin. Valitun Agentin lisenssitason ominaisuuksia voi laajentaa seuraavilta lisenssitasoilta Digital- ja WEM upgrade-laajennuspaketeilla.

 
Agentti

Genesys Cloud CX 1

  • Sisältää mm. puhelut, takaisinsoiton, puhelukampanjat
  • Suojattu IVR, kattavat integraatiot sekä Vaihdekäyttäjän toiminnallisuudet
 
Agentti

Genesys Cloud CX 2

  • Sisältää CX1 ominaisuudet 
  • Digitaaliset kanavat sekä tekoälypohjainen asiakaskohtaaminen
 
Agentti

Genesys Cloud CX 3

  • Sisältää CX1 ja CX2 ominaisuudet 
  • Työvoimanhallinta (WEM)
 
Vaihdekäyttäjä

Genesys Cloud Communicate

  • Sisäisen viestinnän perustyökalut
  • Soittosarjat

Pyydä tarjous tai lisätietoja

Asiantuntijat auttavat löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun.

Pyydä tarjous

Palvelun keskeiset ominaisuudet

  • IVR puheentunnistuksella
  • Chatbot
  • Sähköposti
  • Chat
  • Verkkoviestit
  • Tekstiviestit
  • Sosiaalisen median viestit
  • Työntekijöiden suorituskyky
  • Resurssienhallinta
  • Laadun varmistaminen
  • Suorituskyvyn mittarointi
  • Reaaliaikaiset ja historialliset näkymät
  • Historiaraportit
  • Älykäs reititys (ACD)
  • Takaisinsoitto
  • Ennakoiva reititys (best available agent)
  • Tehokkaat ja ennustettavat kampanjat
  • Kampanjanhallinta
  • Kustomoidut Inbound/Outbound-komentosarjat
  • Inbound/Outbound-kampanjoiden yhdistely
  • Ennakoivat yhteydenotot
  • AppFoundry-sovelluskauppa
  • Valmiiksi rakennetut integraatiot (mm. CRM: Salesforce, Microsoft Dynamics..) 
  • Julkinen REST API
  • Sisäisen viestinnän työkalut
  • Pilvipohjainen ratkaisu tukee etä-ja hybridityötä
  • Yhdistää sisäiset ja ulkoiset toimijat sekä asiakkaan samaan näkymään
  • Monikanavainen asiointihistoria yhdessä näkymässä

Kokeile Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä

Testaa Genesys Cloudia käytännössä virtuaalikierroksen avulla. Virtuaalinäkymä toimii vain tietokoneella, mutta voit myös tilata testilinkin myöhempää kokeilua varten.