Helppoa asiointia
Maksuttomassa Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa saat kokonaisvaltaisen näkymän asiakkuuteesi. Voit hallinnoida liittymiäsi ja palveluitasi, ylläpitää käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä paljon muuta. Saat myös apua asiantuntijoiltamme chatin kautta tai tekemällä palvelupyynnön. Käytä palvelua puhelimella, tabletilla tai tietokoneella.
Hyödyt
Saa kokonaisnäkymä asiakkuuteesi
Hoida asioitasi helposti
Ole yhteydessä meihin
Ota Minun Telia Yrityksille käyttöösi
- Rekisteröidy käyttäjäksi luomalla yrityksellesi käyttäjätunnuksen.
Rekisteröidy palveluun - Kirjaudu palveluun luomallasi tunnuksella ja salasanalla.
Kirjaudu palveluun - Valmista! Nyt voit käyttää palvelua ja hoitaa asioitasi sujuvasti.
Jos haluat jatkossa käyttää vahvaa tunnistautumista, kytke se kirjautuneena käyttöön.
Katso ohje
Palvelusta löydät mm.
Hallinnoi käyttäjätietojasi
Palvelun pääkäyttäjät ja ylläpitäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia tietojaan. Lisäksi he voivat hallita yrityksen käyttäjien käyttö- ja tilausoikeuksia.
Tilaa ja hallinnoi palveluita
Voit hallinnoida nykyisiä palveluitasi, kuten puhelinliittymiäsi. Voit tilata uusia palveluita ja seurata tilaamiesi palveluiden toimituksen etenemistä. Voit myös tilata lisäpalveluita, hallita estoja, tilata SIM-kortin ja tarkistaa PUK-koodin.
Tee palvelupyyntöjä
Näet palvelupyynnöt ja vikatiketit kätevästi listanäkymässä. Palvelun kautta saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista ja muista sinua koskevista tärkeistä asioista, kuten avoimista laskuista.
Tarkastele laskuja ja raportteja
Palvelussa voit tarkastella laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustavan esimerkiksi e-laskuksi. Laskutusnäkymät mukautuvat tarpeisiisi yrityskoon perusteella.
Usein kysyttyä
Rekisteröityminen eli Telia Tili -käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja antaa sinulle pääsyn palveluihimme ja tuotteisiimme yksillä tunnuksilla. Luo Telia Tili -käyttäjätunnus tunnistautumalla Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
Lue ohjeita rekisteröitymiseen ja palvelun käyttämiseen.
Tutustu ohjeisiin
Uuden yrityksen lisääminen:
Voit lisätä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja valitsemalla "Yritykset" -osiosta "Lisää yritys". Tämän jälkeen palvelu pyytää sinua kirjautumaan sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi, mikäli et sitä aiemmin tehnyt, ja täyttämään tarvittavat uuden yrityksen tiedot. Lisättyäsi uuden yrityksen, voit samalla käyttäjätunnuksella hallinnoida useita yrityksiä.
Uuden käyttäjän lisääminen:
Lisää uusi käyttäjä yritykseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, valitsemalla "Hallitse yrityksiä ja käyttäjiä" alta "Yrityksen käyttäjät" ja sen jälkeen "Lisää käyttäjä".
Voit kirjautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella palveluun, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön.
Näin otat vahvan tunnistautumisen käyttöön:
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse oikeasta yläkulmasta omat nimikirjaimesi ja sieltä Omat tiedot.
- Valitse Tilin asetukset -kohdassa Vahva tunnistus.
- Valitse Ota käyttöön ja Tallenna.
- Ennen muutosten tekemistä sinun on vahvistettava henkilöllisyytesi. Jatkaaksesi kirjaudu uudelleen sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
- Vahva tunnistautuminen on nyt käytössä.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymäsi käyttöön liittyvää dataa ja mitä työsuhdeliittymäsi paketti pitää sisällään Minun Telia -palvelussa.
Voit tehdä tietoihisi sellaisia muutoksia, jotka yrityksenne pääkäyttäjä on valinnut työntekijöiden itse muokattaviksi. Samaa koskee palveluiden tilaamista.
Lue lisää liittymän tarkastelusta ja hallinnoinnista Minun Teliassa
Voit käyttää Minun Telia Yrityksille -palvelua suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.