Ei enää muistutuslaskuja tai ylimääräistä asiointia – tiesitkö tätä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta?
Mitä jos voisit hallita kaikkia yrityksesi palveluita ja laitteita missä vain milloin vain? Tämän ja monen muu arkeasi helpottavan homman voit hoitaa näppärästi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Asiointipalvelu on yritysasiakkaidemme oma palvelu, jonne voit kirjautua milloin vain niin läppärillä, luurilla kuin tabletillakin.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu auttaa sinua pysymään kartalla yrityksesi palveluista. Näet helposti, mitä liittymiä ja palveluita on käytössä, ja voit tehdä näihin muutoksia. Hallinnoimalla itse tilauksiasi saat tehtyä haluamasi muutokset nopeasti, sillä et ole riippuvainen asiakaspalvelun aukioloajoista. Voit seurata asiointisi statusta ja tarkastella asiointihistoriaasi sekä tehtyjä muutoksia. Lisäksi uusien laitteiden ja palveluiden tilaus sujuu helposti; uuden liittymän voit tarvittaessa avata vain muutamalla klikkauksella.
Asiointipalvelusta näet myös tiedotuksemme ajankohtaisista asioista, esimerkiksi vikatilanteisiin liittyen. Mahdollisen vian ilmetessä voit tehdä palvelupyynnöt ja vikailmoitukset sujuvasti yhdessä palvelussa. Saat myös tietoa uusimmista palveluista ja tuotteista, jotka voisivat olla juuri sinulle hyödyllisiä. Toki tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa myös Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun chatissa.
Hallitse laskuja ja tilaa ilmainen maksumuistutus
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta löydät kätevästi palveluiden laskut yhdestä paikasta. Selkeä raportointinäkymä helpottaa, kun haluat nähdä nopeasti laskutiedot esimerkiksi tietyltä ajanjaksolta. Asiointipalvelun kautta voit myös hakea maksuaikaa ilman erillisiä kuluja.
Asiointipalvelusta löytyy monelle erityisen hyödyllinen ominaisuus: maksumuistutuspalvelu. Maksumuistutuspalvelun tilaamalla saat ilmoituksen, mikäli jokin yrityksesi lasku on maksamatta vielä eräpäivän jälkeen. Aktivoimalla maksumuistutuspalvelun säästät muistutusmaksuissa jopa kymmeniä euroja. Tämän lisäksi palvelu ilmoittaa maksamattomasta laskusta ennen liittymien sulkeutumista.
Voit rekisteröityä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttäjäksi, jos yrityksesi on Telian asiakas ja jos:
• sinulla on yrityksesi allekirjoitusoikeus tai
• olet yrityksesi nimetty pääkäyttäjä Telian palveluille tai
• olet yrityksesi Telialle ilmoittama yhteyshenkilö
Jos haluat hallita oman työpuhelinliittymäsi palveluita, kirjaudu liittymän käyttäjänä Minun Telia -palveluun telia.fi-sivustolle.