Onko arkesi hektistä puurtamista? Eivätkö työsi rajoitu päivän tunteihin? Telia tarjoaa erinomaiset verkkoasiointimahdollisuudet, joita sinun kannattaa ehdottomasti hyödyntää. Monipuolisinta ja sinulle personoitua palvelua saat kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Siellä pystyt hallinnoimaan yrityksesi palveluita ja pysyt samalla kartalla tilanteestanne.
Telian palvelujen hallinnointi on tänä päivänä helppoa: yrityksesi asiat hoituvat vaikka keskellä yötä kännykällä.
”Yrittäjäasiakkaalla on suuret vaatimukset digikanaville, mutta kun hän kokee, että niillä pystyy helposti hoitamaan oman yrityksen asiat ja ne säästävät hänen aikaansa, siirtyy hän nopeasti verkkoasioinnin pariin. Varsinkin hallinnointipuolemme on jo todella kovassa käytössä”, kertoo Telian yritysasiakkaille suunnattujen digikanavien liiketoiminnasta vastaava Pekka Jääskeläinen.
Telia on Suomen paras digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa
Verkon asiointipalvelussa saat kokonaisnäkymän asiakkuuteesi
Kun rekisteröidyt Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, sinulle tarjoutuu mahdollisuus hoitaa yrityksesi asioita joustavasti mihin kellonaikaan vaan, ilman jonottamista puhelinpalvelussa. Voit esimerkiksi:
- hallinnoida ja tilata uusia matkapuhelinliittymiä yrityksellesi
- hallinnoida yrityksesi muita palveluita
- maksaa ja tarkastella laskuja
- keskustella asiakaspalvelijan kanssa chatissa toimistoaikaan – lisäksi kehittynyt chattibotti on apunasi 24/7
- lähettää palvelupyyntöjä ja vikailmoituksia
- hakea raportteja
- määritellä erilaisilla oikeuksilla, kuka yrityksestäsi pystyy hoitamaan mitäkin asioita.
”Kun hallinnoit yrityksesi palveluita ja näet kokonaistilannettanne eteen ja taakse päin, tulevat omat tuotteet ja palvelut tutummiksi. Saatat oivaltaa, mitä kaikkea muutakin pystyt itse hoitamaan”, mainitsee Telian asiakaspalvelussa työskentelevä Karri Piela.
Kun olet kirjautuneena asiointipalveluun, saat palvelua tarpeidesi mukaisesti
Minun Telia Yrityksille -palvelun keskeisimpänä etuna on henkilökohtaisuus: kirjauduttuasi palveluun eteesi avautuu näkymä omasta palvelukokonaisuudestasi, ja saat viestejä omien asiakastietojesi perusteella. Erityisen paljon kiitosta saa Minun Telia Yrityksille -palvelun chat: kun sinut on tunnistettu, sujuu asiakaspalvelijan työ luonnollisesti mutkattomammin.
”Me olemme apuna aina tarvittaessa, mutta kun olet meihin yhteydessä asiointipalvelusta käsin, säilyy sinullakin näkyvyys omiin palveluihisi. Viestit näkyvät puolin ja toisin ja tiedämme molemmat, miten asiat etenevät”, Piela selittää.
Ongelmatilanteessa saat apua Telian asiakastuesta
Löydät apua yleisimpiin haasteisiin Telian asiakastuen sivuilta. Siellä voit esimerkiksi:
- hakea tietoa kirjoittamalla hakusanoja hakukenttään
- selata läpi tukisisältöjä, joista saat apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin ja käyttöönottoon
- katsoa asiakastuen yhteystiedot – voit olla asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse tai lähettämällä viesti- tai työpyynnön
- varata puhelinajan, jolloin sinulle soitetaan haluamanasi aikana.
Asiakastuen etusivulta pääset kirjautumaan myös Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Teksti: Terhi Hietamäki