Uusi läppäri ja Microsoft 365 -palvelu pitäisi saada nopeasti työkäyttöön. Kännykästä pitäisi saada siirrettyä kontaktitiedot uuteen kännykkään. Toimiston muuton jälkeen ei olisi varaa jäädä useaksi päiväksi ilman toimivaa wlan-verkkoa, mutta sen asentaminen vaatii osaamista ja säätämistä. Tuttuja tilanteita, joiden kanssa ei ole mukava jäädä yksin.
Älä stressaa suotta, osaavat asiantuntijamme Telia Käyttötuessa auttavat sinua nopeasti pulmiesi kanssa! Kaikkien meistä ei todellakaan tarvitse olla MacGyvereitä.
Telia Käyttötuki yrityksille
Telia Käyttötuki on paikkariippumaton tietotekniikan asiantuntijapalvelu, jonka osaaminen on suuntautunut yritysasiakkaiden tarpeisiin.
Saat asiantuntijoiltamme apua tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyviin asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin. Ajantasaiset yhteys-, hinta- ja palveluaikatiedot löydät Telia Käyttötuen sivuilta.
Saat Telia Käyttötuesta apua puhelimitse tai paikan päällä
Soittaessasi Telia Käyttötuen palvelunumeroon, asiantuntijamme arvioivat miten tilanne on parasta hoitaa. Tarvittaessa he ottavat etäyhteyden tietokoneellesi ja opastavat näin esimerkiksi ohjelman käytössä tai laitteen käyttöönotossa. Useimmiten asia ratkeaa nopeasti yhden puhelun aikana.
Jos sinulla on lähituen tarve, saat meiltä henkilökohtaisen IT-tuen ilman kuukausimaksuja ja maksat pelkästä käytöstä.
Telia Käyttötuesta voit tilata myös Microsoft 356-käyttöönottotuen avaimet käteen -palveluna. Saat apua vanhan tilin tietojen siirtämisessä ja olemassaolevan verkkotunnuksesi liittämisessä Microsoft 365 -palveluun.
Näin hyödyt Telia Käyttötuen palvelusta:
- Sinun ei tarvitse käyttää työaikaa asetusten kanssa pähkäilyyn.
- Voit keskittyä oman tuottavan työsi tekemiseen.
- Saat uudet laitteet ja palvelut vaivattomasti ja nopeasti hyötykäyttöön.
- Saat erityisesti yritysasiakkaiden tarpeisiin suuntautunutta asiantuntija-apua.
Mistä saa avun vikatilanteissa?
Palveluitamme koskevissa vikatilanteissa saat nopeasti apua Yritysasiakaspalvelustamme chatin kautta kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Jos tarvitset apua Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kanssa, tai et ole varma liittyykö ongelma laitteeseen vai palveluumme, kurkistathan Asiakastuen sivuille. Löydät sieltä ohjeita moniin pulmatilanteisiin sekä Vika ja häiriöilmoitukset.
Käyttötuki auttaa ongelmatilanteissa
Telia Käyttötuki auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Asiantuntijamme auttavat sekä puhelimitse että paikan päällä valtakunnallisesti. Puhelintuen palveluaika ulottuu aamuvarhaisesta iltaan saakka, eli apu on lähes aina käytettävissäsi.