Tule Crowd Insights kumppaniksi

Saavuta seuraava askel liiketoiminnallesi hyödyntämällä ainutlaatuista dataa luotettavasta lähteestä.

Vauhdita liiketoimintaasi yhteistyöllä

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä pohjoismaiden johtavan mobiilioperaattorin kanssa? Uskomme, että paras lopputulos syntyy, kun mobiiliverkkodataan yhdistetään kumppanin asiantuntemus. Etsimme kumppaneita luomaan kanssamme uusia menestystarinoita mobiiliverkkodatan pohjalta.

Kumppaniohjelman tavoitteena on tukea kumppaneidemme kasvua mobiiliverkkodatan avulla. Telia Crowd Insights -yhteistyökumppanina pääset hyödyntämään Crowd Insights -aineistoa osana liiketoimintaasi, ja voit löytää uusia kaupallisia mahdollisuuksia olemassa olemaan palvelutarjoamaasi.

Olemme mukana auttamassa yritystäsi datan hyödyntämisessä, ja tarjoamme tekniset ja kaupalliset asiantuntijat tueksesi. Kumppanuudet ovat meille tärkeitä. Me menestymme, kun kumppanimme menestyvät. Yhteistyöllä pystymme vastaamaan asiakastarpeisiin entistä vahvemmin.

Tiimi katsoo kuvassa muistiinpanoja

Hyötysi

Askeleen edellä

Olet tiedolla johtamisen eturintamassa hyödyntämällä ainutlaatuista dataa.

Kehitä kilpailukykyäsi

Voit kehittää liiketoimintaasi ja löytää uusia kaupallisia mahdollisuuksia.

Parempaa päätöksentekoa

Datan pohjalta voit tehdä nopeita ja konkreettisia tietoon perustuvia päätöksiä.

Uusia menestystarinoita mobiiliverkkodatan avulla

Luo ja löydä uusia liiketoimintamahdollisuuksia – inspiroidu esimerkeistä ja jutellaan lisää.

Datasta apua matkailun ja tapahtumien kehittämiseen

Telian Crowd Insights tuo apua matkailun ja tapahtumien kehittämiseen. Datan avulla tapahtumien markkinointia ja myyntiä voidaan kehittää haluttuun suuntaan ja välttää virhearviot esimerkiksi investoinneissa.

Lue asiakastarina

Mobiiliverkkodata apuna ilmastohaasteissa

Crowd Insights tarjoaa työvälineitä ilmastotyön suunnittelun toteuttamiseen. Mobiiliverkkodatan avulla voit tunnistaa ja kohdentaa paremmin keinoja, joilla toteutat tehokkaimman muutoksen.

Lue asiakastarina (EN)

Sijainti- ja laajentumisnäkymät liikkuvuustiedon avulla

Crowd Insights -datan avulla saat uutta tietoa ihmisjoukkojen liikkeistä. Liikkumisen analytiikkaa voidaan hyödyntää muun muassa vuokraneuvotteluissa ja toimipisteiden laajentamiseen liittyvissä suunnitteluissa.

Lue asiakastarina (EN)

Näin kumppaniohjelma toimii

Näistä osa-alueista Telia Crowd Insights -kumppaniohjelma muodostuu.

1. Yhteistyömahdollisuuksien tarkastelu

Yhteistyömahdollisuuksien arviointi tehdään liiketoimintasi pohjalta. Tavoitteenamme on tarjota sinulle selkeät suuntaviivat yhteistyölle ja auttaa sinua arvioimaan, miten yrityksesi voisi hyötyä kumppanuudesta. Alkukartoituksen tavoitteena on, että ensimmäiset suuntaviivat yhteistyölle on tunnistettu.

2. Ideointi

Tavoitteenamme on tunnistaa yrityksesi tarpeet. Ideoimme yhdessä käyttötapauksia datalle ja tarjoamme koulutusta, jotta yrityksesi voi hyödyntää dataa tehokkaasti.

3. Pilotointi

Pilotointi on ratkaiseva vaihe, jossa testaamme ja validoimme ratkaisujamme käytännössä. Pilotointivaiheessa hyödynnämme dataa ensimmäisissä asiakasprojekteissa, tavoitteenamme kasvattaa asiakasarvoa ja vahvistaa yhteistyötä.

4. Yhteistyön tiivistäminen

Pyrimme varmistamaan selkeän ja tehokkaan yhteistyön, joka tuottaa arvoa ja menestystä liiketoiminnallesi. Luomme toimivan yhteistyömallin ja muodostamme yhteistyöllemme selkeät tavoitteet.

5. Jatkuva kumppanuus

Tavoitteenamme on rakentaa jatkuva, kaupallisesti menestyksekäs kumppanuus, joka perustuu oppimiseen, kehittämiseen ja asiakaslähtöisyyteen. Pyrimme ymmärtämään asiakkaidemme tarpeet ja tavoitteet syvällisesti ja tarjoamaan ratkaisuja, jotka tuottavat heille merkittävää liiketoiminnallista arvoa.

Olemme sitoutuneita tarjoamaan parasta mahdollista arvoa ja luomaan vahvoja ja pitkäaikaisia kumppanuuksia asiakkaidemme kanssa.

Telia Crowd Insights kumppanit

Esri

  • Esri Finland Oy on maailman johtavan paikkatietoteknologiatoimittajan Esrin edustaja Suomessa. 
  • Esri voi hyödyntää Crowd Insights -aineistoa optimaalisten sijaintien löytämiseen esimerkiksi toimipisteverkoston- tai sähkölatauspisteverkoston suunnittelussa.

 

Nortecon

  • Nortecon on vuonna 1990 perustettu, suomalainen intohimoinen kaupallisten kiinteistöjen kehittäjä.
  • Nortecon hyödyntää Telia Crow Insightsin dataa Keskustan Elävyysindeksin ja Tapahtumaindeksin raporttien tuottamisessa. 
  • Raportti antaa valmiiksi analysoitua tietoa muun muassa keskustan tai tapahtuma-alueen kävijämääristä ja siellä vietetystä ajasta.

 

Ramboll

  • Ramboll Finland on Pohjoismaiden johtava suunnittelu- ja konsultointiyritys, joka tarjoaa laajan valikoiman palveluita eri toimialoille.

  • Ramboll Finland on hyödyntänyt Telia Crowd Insights -dataa keskustojen elinvoima-analyyseihin, joukkoliikenteeseen, matkaketjujen kehittämiseen ja liikenteen mallintamiseen liittyvissä kysyntä- ja vaikutusselvityksissä. 

 

Visitory

  • Visitory on luotettava interaktiivinen tietolähde matkailun kehityksen ja markkinoinnin mittaamiseen.
  • Crowd Insights -datan avulla Visitory tuottaa tietoa matkailijamääristä alueella ja heidän asuinpaikastaan.
  • Tiedon avulla matkailun kehittäjät tietävät kuinka paljon eri alueilta heille saapuu matkailijoita, ja mihin markkinoinnin resursseja tulisi ohjata.