Kaikki artikkelit yrityksille

Frost & Sullivan arvioi Telia ACE -asiakaspalveluratkaisun korkealle

3 min
Lähikuva naisesta nojaamassa käteensä palaverissa. Lähikuva naisesta nojaamassa käteensä palaverissa.

Telian monikanavainen asiakaspalveluratkaisu Telia ACE on nimetty yhdeksi innovatiivisimmaksi asiakaspalvelua tarjoavaksi palveluksi (Contact Center as a Service, CCaaS). Maailmankuulu yritysten tietoihin ja kasvuun erikoistuva konsultointiyritys Frost & Sullivan nosti Telian esiin Euroopan CCaaS-palveluita käsittelevässä raportissaan ja sijoitti Telian ACE-ratkaisun Frost Radar -arviointijärjestelmään, jonka tavoitteena on innoittaa CCaaS-toimijoita.

”Telia tarjoaa kokonaisvaltaisen ja koko asiakaskokemusympäristön kattavan palvelukeskusratkaisun. Lisäksi yhtiö on johtava puheteknologioiden ja syväoppimisratkaisujen kehittäjä Euroopan asiakaskokemusmarkkinoilla”, kertoo Frost & Sullivanin markkina-analyytikko Federico Teveles.

Frost & Sullivan korostaa Telian vahvaa strategista visiota ACEn kehittämisessä ja yhtiön kykyä auttaa asiakkaitaan hyödyntämään innovatiivista palveluvalikoimaa ja muuttamaan se liiketoiminta-arvoksi.

Raportissa arvioidaan, että Telian ACE-palvelussa yhdistyvät ihanteellisesti teknologiset työkalut ja ihmiskontaktit.

”Telia on yksi luotetuimmista CCaaS-brändeistä Euroopassa, sillä se on yksi alan ensimmäisistä toimijoista ja sillä on alalta pitkä kokemus”, Teveles jatkaa. ”Telia ACEssa on kyse räätälöityjen asiakaspolkujen suunnittelusta, asiakaspalvelijoiden ja asiakkaiden voimaannuttamisesta ja tehokkaiden keskustelujen mahdollistamisesta yritysten ja asiakkaiden välillä kaikissa palvelukanavissa niin puhelimitse kuin sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien kautta. Teliasta on tullut luotettava ja osaava kumppani useille organisaatioille, sillä Telian ratkaisut auttavat niitä toteuttamaan digitaalisen muutoksen ja ratkaisemaan asiakaskokemukseen liittyvät nykyajan haasteet.” 

Lue miten HSL käyttää Telia ACEa

(artikkeli jatkuu videon alla)

Telia ACE -asiakaspalveluratkaisu hyödyntää tekoälyä ansiokkaasti

Telian ACE sisältää asiakaskohtaamisprosessin tuotevalikoiman, johon kuuluu sekä teknologia- että asiantuntijapalveluja. Valikoiman ansiosta sekä yksityisen että julkisen sektorin organisaatiot voivat suunnitella asiakaspolkunsa ja keskustelut asiakkaidensa kanssa niin puhelimitse kuin sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien kautta. Telia ACElla on jo 96 000 käyttäjää, ja se on alansa markkinajohtaja Pohjoismaissa.

Telia ACE oli myös yksi ensimmäisistä Googlen tekoälyä käyttävän palvelukeskusratkaisun (Contact Center Artificial Intelligence, CCAI) kumppaneista, minkä ansiosta Telia pystyi hyödyntämään tekoälyä entistä tehokkaammin asiakaspalvelijoiden ja asiakkaiden tukemisessa.

”Frost & Sullivan nimesi Telian innovaatioiden kärkiedistäjäksi muun muassa siksi, että yhtiö on ottanut nopeasti käyttöön uusia teknologioita ja tarjoaa markkinoiden innovatiivisimpia ratkaisuja”, kertoo Telian AI & Automation Products & Consulting -osaston johtaja Mathias Johansson. ”Telia on puheteknologian edelläkävijä, ja yhtiö on jo pitkään hyödyntänyt syväoppimista ihmiskielen ymmärtämisessä.”

Telia Companyn Telia ACEn myynnistä vastaava johtaja Fredrik Lemming toteaa: ”Tiedämme, miten organisaatiot voivat hyödyntää alustoja mahdollisimman tehokkaasti. Suhtaudumme intohimoisesti asiakaskokemukseen ja haluamme tarjota asiakaspalvelijoille työkalut, jotka tekevät heidän työstään innostavaa ja hauskaa.”

Read the original article in english

Hallitse asiakaskohtaamisen kokonaisuus

Korkealaatuinen asiakaspalvelu on toimialasta riippumatta personoitua ja tehokasta.

Opi lisää demosta
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Kilpailukyky Vaihdepalvelut ja tavoitettavuus