Hallinta- ja tukipalvelut

Kotimaisen palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit tukevat liiketoimintasi hallintaa.

Digitaalisen liiketoiminnan jatkuvuuden hallinta

Hallintapalvelut sisältävät palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit, jotka ovat saatavillasi palvelupakettien määrittelemissä laajuuksissa. Sopiva palvelupaketti on valittavissa laitekohtaisesti. Hallintapalvelut koostuvat herätteiden-, häiriön- ja ongelmanhallintaprosesseista, palvelupyyntöjen käsittelyprosessista sekä muutoksenhallintaprosessista. Hallintapalvelut mahdollistavat joustavan tavan tuottaa palvelua olemassa olevalle infrastruktuurille ja käynnistää samanaikaisesti transformaation kohti tulevaisuuden infrastruktuuria.

Palveluratkaisut

 
Laitetukipalvelut

Laitetukipalvelut sisältävät käytännöt, joilla saat korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle, korjaukset vialliseen ohjelmistoon, ja teknisen tuen avuksesi tilanteeseen, jossa laite käyttäytyy dokumentaation vastaisesti.

 
Onsite-palvelut

Vasteajalliset asiantuntijapalvelut eli onsite-palvelut takaavat asiantuntijamme tiloihisi riittävän nopeassa aikataulussa työskentelemään laiterikosta toipumiseksi.

Kiinnostuitko? Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

Ota yhteyttä

Tilannekuva ja hallinta

Huippuosaajamme tarjoavat teknistä selkänojaa, kun tarvitset kattavan kuvan IT-palveluidesi käytettävyydestä ja suorituskyvystä.

SOC-tietoturvakeskus

Lue lisää