Helppi on Telian asennus- ja tukipalvelu, jossa sinua palvelevat ystävälliset ja osaavat tietotekniikan ja viihde-elektroniikan asiantuntijamme. Meidän tehtävämme on tehdä liittymien, laitteiden, sisältöjen ja palveluiden hankkimisesta, käyttöönotosta ja käytöstä sinulle vaivaton ja miellyttävä kokemus. Autamme mm. tietokoneisiin, älypuhelimiin, tabletteihin, viihde-elektroniikkaan sekä internetiin liittyvissä asennus-, käyttö-, opastus- ja pulmatilanteissa.
Saat meihin yhteyden puhelimitse tai näiltä sivuilta.
Emme vain asenna käyttöön ja korjaa, vaan myös opastamme sinua samalla laitteidesi ja palvelujesi täysimääräisessä hyödyntämisessä, siksi Helpin kanssa asiointi on monella tapaa palkitsevaa.
Yli 90% asiakkaistamme kertoo olevansa erittäin tyytyväisiä meiltä saamaansa palveluun. Kokeile sinäkin!
Usein asia ratkeaa nopeasti ja vaivattomasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuella ohjaamme luvallasi laitteitasi ja saat avun ongelmaan, kuin olisimme vierelläsi. Turvallista ja nopeaa, siksi puhelintukeen on helppo turvautua ja saadu apu ongelmaan hetkessä.
Telia Helpin asiantuntija voi myös tulla luoksesi tekemään esim. käyttöönotot puolestasi sekä samalla opastamaan laitteiden ja ohjelmien käytössä. Muista, että voit saada verotuksessasi kotitalousvähennystä 60% Helpin palvelukäyntien työn osuudesta (verottajan omavastuu on 100 € vuodessa): vero.fi/kotitalousvahennys