Vika- ja häiriöilmoitus
Eikö homma toimi? Älä huoli, apu on lähellä!
Oletko yksityisasiakas? Täytä yksityisasiakkaiden vikailmoituslomake
Yritysasiakkaat
ARKISIN 8.00–16.00
Avaa chat sivun oikeasta reunasta ja kerro ongelmastasi. Kirjauduttuasi sisään saat apua asiantuntijalta.
ILTAISIN JA VIIKONLOPPUISIN (24/7)
Jätä vikailmoitus soittamalla asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
MINUN TELIA YRITYKSILLE -ASIOINTIPALVELUSSA (24/7)
Voit täyttää vikailmoituslomakkeen Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jos
- sinulla on yrityksenne allekirjoitusoikeus tai
- olet yrityksenne nimetty pääkäyttäjä Telian palveluille tai
- olet yrityksenne Telialle ilmoittama yhteyshenkilö.
Valitse asiointipalvelussa Ota yhteyttä Teliaan ja Tee vikailmoitus. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröidy ensin.
Fault and disturbance reports
We’re here to help:
MON–FRI 8.00–16.00: Chat is available in My Telia for Business to authenticated customers on weekdays from 8 am to 4 pm.
EVENINGS, NIGHTS AND WEEKENDS (24/7): Create a report by calling our technical services at 0200 20 300 (mobile call charge / local network change / international call charge).
MY TELIA FOR BUSINESS (24/7): If you are an official representative of your company, you can submit a fault report: My Telia for Business. Choose Contact Telia and Submit a a fault report. We will contact you as soon as possible.
Anmälan om fel och störningar
Vi är här för att hjälpa till:
MÅN–FRE 8.00–16.00: Börja chatta genom att trycka på chat-ikonen till höger. Våra experter hjälper dig genast.
KVÄLLAR, NÄTTER OCH VECKOSLUT (24/7): Gör en anmälan genom att ringa vår tekniska service på numret 0200 20 300 (mobilsamtalsavgift/ lokalnätsavgift/ internationell samtalsavgift).
MITT TELIA FÖR FÖRETAG (24/7): Logga in för att göra en anmälan: Mitt Telia för Företag. Utvälja Kontakta Telia och Skicka ett felärende.