Palvelunumerot

Palvelunumerolla linkität asiakkaasi yritykseesi kaikkialta Suomesta. Luo väylä sinun ja asiakkaasi välille.

Yhdistä asiakkaat asiakaspalveluusi

Tarjoa asiakkaillesi kätevä tapa ottaa yhteyttä asiassa kuin asiassa yrityksesi asiakaspalveluun, asiantuntijoihin tai helpdesk-palveluun, lisähinnalla tai maksutta. Palvelunumerolla tarjoat sujuvaa asiakaspalvelua itse määrittämääsi puheluhintaan.

Yrityksesi tavoitetaan yhdestä numerosta – tämä on helppo viestiä myös asiakkaille ja tehokas markkinoida. Lisäksi saat jaettua puhelut ohjausvalinnoilla haluamiisi toimipisteisiin.

Hyötysi

Sujuvat puhelut

Puheluohjauksella varmistat, että puheluliikenne toimii sujuvasti ja etteivät asiakkaasi odota turhaan tyhjillä linjoilla.

Mukautuva hinnoittelu

Voit laskuttaa asiakkaitasi palvelusta kustannustehokkaasti ja aina tarpeidesi mukaisesti.

Kattavat raportit

Raportoimme saapuneiden puheluiden määrän ja keston jopa tunnin tarkkuudella.

Palvelunumero sisältää

Joustava hinnoittelu

Tarjoat sujuvaa asiakaspalvelua itse määrittämääsi puheluhintaan. Palvelunumerot voivat olla soittajalle kokonaan maksuttomia tai voivat maksaa joko paikallisverkkomaksun (pvm) tai matkapuhelinmaksun (mpm) verran. 

Lisäksi soittamisen hintaan voidaan halutessasi lisätä määrittelemäsi lisämaksu, josta Telia tulouttaa sovitun osuuden yrityksellesi.

Puheluiden ohjaus

Palvelunumeroihin tulevat puhelut ohjataan kätevästi määrittelemääsi vastauspaikkaan. 

Vastauspaikkoja voi olla yksi tai useampia eri puolilla Suomea tai ulkomailla.

Kattavat raportit

Raportoimme saapuneiden puheluiden määrän ja keston tunnin tarkkuudelta kuukausitasolle. Saat raporteissa tiedot palvelunumeroiden kokonaisliikenteestä, vastauspaikkojen kuormituksesta sekä palvelun ja puheluiden onnistuvuudesta.

Palvelunumeron lisäpalvelut

Vastausrinki

Vastausringin avulla asiakas saa nopeasti yhteyden asiakaspalvelijaan, sillä yksittäisen numeron takana voi olla useita vastaajia.

Ohjausvalikko

Ohjausvalikon avulla soittaja voi valita puhelun ohjauksen kätevästi numeronäppäimillä, esimerkiksi 1. tilaus 2. laskutus. Tämä sujuvoittaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakaskokemusta. 

Yrityskohtainen tiedote

Puhelut voidaan ohjata tiedotteeseen joka kerta tai vain määritellyissä tilanteissa, esimerkiksi tiettyyn kellonaikaan. Voit äänittää ja päivittää tiedotteen itse. 

Lisätietoja palvelunumerosta

  • 0800 on soittajalle maksuton numero.
  • 02069 on soittajalle lisämaksuton numero, johon soittamisesta veloitetaan yrityspuheluhinnaston mukaan. Numero sopii erityisesti julkiselle sektorille.

Lisämaksullisilla palvelunumeroilla voit laskuttaa asiakkaita puhelimitse antamastanne palvelusta helposti ja kustannustehokkaasti. Ne voivat maksaa joko paikallisverkkomaksun (pvm) tai matkapuhelinmaksun (mpm) verran.

  • 020 on soittajalle edullinen palvelunumero, jossa puhelumaksu jaetaan yrityksen ja soittajan kesken.
  • 0600-numerot sopivat yrityksille, jotka tarjoavat puhelimitse yksilöllistä palvelua, kuten asiantuntijaneuvontaa.
  • 0700-numerot ovat maksullisia palvelunumeroita, jotka on suunnattu yrityksille, jotka tarjoavat puhelimitse pelejä, arpajaisia, äänestyksiä ja viihdettä.

Kattava raportointi antaa tietoa esimerkiksi puhelujen kokonaisliikenteestä, asiakaspuhelujen alueellisesta jakaumasta ja vastauspaikkojen kuormituksesta. Digitaaliset raportit ovat hyviä työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen, markkinoinnin ja laskutuksen seurantaan, henkilöstön resursointiin ja erityistilanteiden tulkintaan

Kiinnostaako muut yritys- ja palvelunumeropalvelut?

Tutustu palveluihin