Helposti tavoitettavissa
Yritys- ja paikallisnumeroiden avulla jokaisella työntekijälläsi on yksi ja sama puhelinumero, johon asiakkaasi voivat olla yhteydessä. Yhtenäinen puhelinnnumero on tunnistettava ja helppo markkinoida, mikä parantaa yrityksesi asiakaskokemusta ja myyntiä. Lisäksi palvelet asiakkaitasi joustavammin monipuolisen puheluohjauksen avulla, ja siirrät yrityksesi lankanumerot kätevästi kännykkäliittymiin.
020-alkuisella yritysnumerolla profiloit yrityksesi valtakunnalliseksi toimijaksi, kun taas paikallisnumerolla aluekoodisi säilyy ennallaan, jolloin paikalliset asiakkaat tunnistavat sinut paikalliseksi toimijaksi. Valitse yrityksesi tarpeiden mukaan kumpi numeropalvelu sopii parhaiten käyttöösi.
Hyötysi
Kaikkien tavoitettavissa
Profiloi yrityksesi haluamallasi tavalla
Sama numero säilyy
Telia Cid -yritys- ja paikallisnumeropalvelut
Palvelu toteutetaan verkossamme ja saat sen yrityksesi käyttöön ilman erillisiä laiteinvestointeja. Voit palvella asiakkaita joustavammin ja tehokkaammin monipuolisen puheluohjauksen avulla.
020-yritysnumero
Haluatko profiloida yrityksesi valtakunnalliseksi toimijaksi? 020-yritysnumerolla henkilöstönne saa käyttöön yhtenäiset valtakunnalliset yritysnumerot.
Voitte ohjata numeroon tulevia puheluita monipuolisesti matkapuhelimeen, lankapuhelimeen, IP-puhelimeen, poissaolotiedotteeseen tai kellonajan mukaan eri vastaanottajille.
Paikallisnumero
Haluatko profiloida yrityksesi paikalliseksi toimijaksi? Paikallisnumerolla aluekoodisi, kuten 02-alku, säilyy ennallaan, jolloin paikalliset asiakkaat tunnistavat sinut paikalliseksi toimijaksi.
Paikallisnumerolla siirrät yrityksesi lankanumerot kätevästi kännykkäliittymiin. Siirrä puhelut ja lähetä sekä vastaanota tekstiviestejä lankanumeroon edullisella kuukausihinnoittelulla.
Täydentäviä lisäpalveluita
Yritys- ja paikallisnumeroihin on tarjolla useita lisäpalveluita, jotka täydentävät numeropalveluita.
Esimerkiksi, Vastausrinkipalvelun avulla asiakas saa nopeasti yhteyden vapaaseen asiakaspalvelijaan, mikä sujuvoittaa ja tehoastaa asiakaspalveluanne.
Lisätietoja yritys- ja paikallisnumeroista
Kun asiakkaasi soittaa, saat puhelun soimaan useammassa puhelimessa.
- Yritysnumeroon tulevat puhelut ohjataan 1–3 puhelinlaitteen muodostamaan ketjuun.
- Valmiita ketjuja voidaan määritellä 1–3 ja voit päättää itse, mikä niistä on milloinkin aktiivisena.
- Lisäominaisuuksina Aikaohjaus, Soitonsiirto ja Poissaolotiedote.
- Ohjauksia on helppo muuttaa ja hallinnoida Cid Manager -hallinnointityökalulla.
Jos olet jo yritysnumeron käyttäjä, saat käyttöohjeista neuvoja muun muassa 020-numeron käyttöön kännykällä sekä poissaolotiedotteen ja vastausrinkien luomiseen ja ylläpitoon.