Asiakkaidesi tavoitettavissa
Tarvitsetko yhtenäisen puhelinnumeron kaikille työntekijöillesi? Tai hyvin suunnitellun puheluohjauksen, jotta asiakkaasi eivät odottele turhaan tyhjillä linjoilla? Yritys- ja palvelunumerot takaavat sujuvan yhteyden yritykseesi. Valitse 020-yritysnumero-, palvelunumero- tai paikallisnumeropalveluista yrityksesi tarpeisiin sopiva ratkaisu.
Tarjoamme myös useita lisäpalveluita ja räätälöimme palvelukokonaisuuden vastaamaan yrityksenne tarpeisiin. Yritys- ja palvelunumerot sopivat kaiken kokoisille yrityksille toimialasta riippumatta.
Hyödyt
Räätälöitävät palvelut
Tunnistettavat numerot
Asiakaskokemus paranee
Yritys- ja palvelunumeropalvelut
020-yritysnumerot
Telia Cid -yritysnumeroilla saat yhtenäisen ja valtakunnallisen puhelinnumeroinnin kaikille työntekijöillesi puhelimesta tai toimipisteestä riippumatta.
Yritykseesi saapuvat puhelut voidaan ohjata aina oikeisiin paikkoihin tavoitettavuuden varmistamiseksi. Käyttäjät voivat itse myös muokata helposti puhelunohjauksia.
Paikallisnumerot
Telia Cid -paikallisnumeroilla siirrät yrityksesi lankanumerot kätevästi kännykkäliittymiin. Myös aluekoodisi säilyy ennallaan, joten paikalliset asiakkaat tunnistavat sinut paikalliseksi toimijaksi.
Siirrä puhelut ja lähetä sekä vastaanota tekstiviestejä lankanumeroon edullisella kuukausihinnoittelulla.
Palvelunumerot
Palvelunumerolla linkität asiakkaasi yritykseesi kaikkialta Suomesta. Tarjoat sujuvaa asiakaspalvelua itse määrittämääsi puheluhintaan.
Palvelulla tarjoat asiakkaillesi kätevän tavan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, asiantuntijoihin kuin helpdesk-palveluunkin, lisähinnalla tai maksutta.
Sujuvaa asiakaspalvelua
Voit täydentää yritys- ja palvelunumeropalveluita Vastausringillä, jolla varmistat, että puheluihin vastaa aina oikea henkilö.
Nopeaa asiakaspalvelua
Vastausringin avulla asiakas saa nopeasti yhteyden vapaaseen asiakaspalvelijaan. Palvelu soveltuu erinomaisesti asiakaspalveluun sekä myynti-, huolto- ja helpdesk-palvelun käyttöön.
Joustavuutta
Vastausrinkiin voi liittää minkä tahansa puheliittymän, ja puheluita voi ohjata joustavilla kalenteri- ja aikaohjausmahdollisuuksilla
Helppo hallita
Vastausrinkiä voi hallita helposti ja joustavasti itsepalvelusovelluksen avulla. Vastausryhmiin liittyminen ja niistä poistuminen onnistuu kätevästi tekstiviestillä.