Takaa tavoitettavuus valtakunnallisesti
020-alkuisilla yritysnumeroilla koko firma pysyy helposti luurin päässä. Saatte käyttöönne peräkkäiset numerot, joten työkavereiden numeroiden muistaminen on lasten leikkiä.
Taatusti tavoitettavissa
Vaikka yrityksen osoite tai puhelin vaihtuisi, yritysnumero pysyy aina samana. Valtakunnallisella ja yhtenäisellä numeroinnilla varmistat, että asiakkaasi saa yrityksesi kiinni aina halutessaan.
Aina oikeaan paikkaan
Kun vaikkapa teatterilipuista iso osa varataan puhelimitse, vaihteen on saatava poimittua kaikki soitot talteen. Ennalta määrätyillä asetuksilla asiakkaasi voidaan ohjata aina oikeaan paikkaan. Varasuunnitelmia rakennat kätevästi monipuolisella puhelunohjauksella.
Työ työnä, vapaa vapaana
Saat ohjattua puhelut niin, että kännykkä näyttää työaikana yritysnumeroa ja vapaa-ajalla normaalia matkapuhelinnumeroa.
Numeroinnin harmoniaa
Kun asiakkaallasi on asiaa, tahdot olla tavoitettavissa. Nosta yrityksesi imago uudelle tasolle Telia Cid -yritysnumeroilla, jotka sopivat kaiken kokoisille yrityksille. Saat kasattua yhtenäisen ja johdonmukaisen puhelinnumeroinnin kaikille työntekijöille kännyköistä ja konttoreista riippumatta. Liität tarvittaessa sulavasti mukaan lankaliittymät ja faksit. Palvelua voit täydentää Vastausringillä, jolla varmistat, että puheluihin vastaa aina oikea henkilö.
Ota käyttöön 020-yritysnumerot
Cid Yritysnumerot
Telia Cid -palvelulla henkilöstönne saa käyttöönsä yhtenäiset valtakunnalliset yritysnumerot, paikallisnumerot tai niiden yhdistelmän. Voitte ohjata Cid-numeroon tulevia puheluita monipuolisesti matkapuhelimeen, lankapuhelimeen, faksiin, IP-puhelimeen, poissaolotiedotteeseen tai kellonajan mukaan eri vastaanottajille.
Cid Vastausrinki
Lisäpalveluna saatava Cid Vastausrinki yhdistää puhelut pisimpään vapaana olleelle asiakaspalvelijalle. Näin työkuorma jakautuu tasaisesti kaikille. Voit hallinnoida itse ryhmiä, ja asiakaspalvelijat voivat poistua ja liittyä niihin tekstiviestillä. Palvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille.
Palvelun ominaisuudet
Jos olet jo yritysnumeron käyttäjä, saat käyttöohjeista neuvoja muun muassa 020-numeron käyttöön kännykällä sekä poissaolotiedotteen ja vastausrinkien luomiseen ja ylläpitoon.
Kun asiakkaasi soittaa, saat puhelun pirisemään useammassa puhelimessa
- Yritysnumeroon tulevat puhelut ohjataan 1–3 puhelinlaitteen muodostamaan ketjuun.
- Valmiita ketjuja voidaan määritellä 1–3 ja voit päättää itse, mikä niistä on milloinkin aktiivisena.
- Lisäominaisuuksina Aikaohjaus, Soitonsiirto ja Poissaolotiedote.
- Ohjauksia on helppo muuttaa ja hallinnoida Cid Manager -hallinnointityökalulla.
Asiakastuestamme löydät kattavat ohjeet Cid -palvelun käyttöön.
Cid -palvelun ohjeet