Suuri huomioarvo
Tekstiviesti on tehokas tapa tavoittaa asiakkaat. Sen huomioarvo on hyvä, koska viestit eivät huku yhtä helposti muuhun viestitulvaan.
Sovellettavat ratkaisut
Telian ratkaisuilla voit toteuttaa monenlaiset asiakaspalvelun ja muun viestinnän tarpeet.
Monipuolinen käyttö
Tekstiviestit sopivat tiedottamiseen, vahvistamiseen sekä asiakastyytyväisyyttä mittaavien kyselyiden tekemiseen.
Nopea ja oikea-aikainen viestintä on tärkeä osa palvelukokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Telia Kontakti SMS -ratkaisuilla voit hyödyntää tekstiviestiä olennaisena osana liiketoimintaasi.
Kontakti SMS Rajapinta -palvelulla voit tiedottaa asiakkaitasi tekstiviestillä suoraan omasta sovelluksestasi joko yksittäiselle vastaanottajalle tai suurille massoille. Voit myös vastaanottaa asiakkaan vastausviestin sovellukseen.
Kontakti SMS Web -palvelulla lähetät ja vastaanotat tekstiviestit suoraan web-käyttöliittymällä joko yksittäisille vastaanottajille tai laajemmalle joukolle. Palvelun käyttöönotto ei vaadi kummempia; tunnukset saatuasi voit lähettää viestejä heti.
Kontakti SMS Kysely on verkkopohjainen tekstiviestikyselytyökalu, jossa luot helposti kyselyn rakenteen. Kyselyn ensimmäinen kysymys lähetetään asiakkaalle tekstiviestinä, jonka jälkeen kysely etenee asiakkaasi antamien vastausten perusteella mahdollisilla jatkoviesteillä. Tekstiviestissä on myös linkki kyselyn täyttämiseen nettiselaimessa.
Asiakastuestamme löydät kattavat ohjeet Kontakti SMS -palvelun käyttöön.
Kontakti SMS -palvelun ohjeet