Yksi yhteyspiste
Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä haasteissa.
Resurssit ydinliiketoimintaan
Palvelumme tehostaa työntekijöidesi tuottavuutta ja ajankäyttöä tarjoamalla apua päivittäisten käytännön ongelmien ratkomiseen. Työntekijäsi saavat avun heti; keskimääräinen vastaamisaika puheluun on 12 sekuntia.
Räätälöitävä yrityksesi tarpeisiin
Täysin yrityskohtaisesti räätälöitävä Service Desk -palvelumme vastaa juuri yrityksesi ja työntekijöidesi tarpeisiin. Raportoimme kattavasti yhteydenotoista ja yleisimmistä onglematilanteista.
Mikä on Service Desk -palvelu?
Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden sekä palvelupyyntöjen käsittelystä.
Toimintamallimme avulla kartoitamme yrityksesi yksilölliset tarpeet ja IT-ympäristön tilan, jotta voimme vastata parhaalla mahdollisella tavalla yritystäsi koskeviin haasteisiin. Autamme löytämään ja ottamaan käyttöön uusia liiketoimintaasi tukevia palveluita.
Miksi valita Service Desk?
Service Desk helpottaa yrityksesi arkea. Tarjoamme apua päivittäisissä käytännön tietoteknisissä haasteissa. Kauttamme hoituvat häiriöistä tiedottaminen, laitteistojen ja ohjelmistojen hankinnat ja haasteet niiden käytössä, oikeuksienhallinta ja työpyyntöjen välitys muille tahoille.
Ota Service Desk -palvelu käyttöön
Service Desk
Helpota yrityksesi arkea
- laitteiden ja ohjelmistojen kanssa
- häiriötiedottamisessa
- raportoinnissa
Palvelu sisältää
Laitteet ja ohjelmistot
Häiriötiedottaminen
Raportointi
Suomen paras Service Desk 2018 ja 2020
Telian yritys- ja yhteisöasiakkaita palveleva Service Desk on palkittu Suomen parhaana IT-palvelutiiminä koulutus- ja arviointiyritys Wakarun Yhteys -asiakaspalvelukonferenssissa jo kahdesti.
”Olemme kovassa kasvuvauhdissa ja tiimimme on kasvanut parissa vuodessa kymmenillä henkilöillä. Kilpailun voitto on osoitus siitä, että keskeinen tavoitteemme – tyytyväinen asiakas, pysyy kaiken keskiössä.”
Perttu Kemiläinen, Director End User Services, Telia Finland