Ulkoistettu puhelinvaihde – apua asiakaspalvelun hoitoon

Ulkoistettu puhelinvaihde -palvelun avulla voit keskittyä yrityksesi pyörittämiseen ja kehittämiseen, kun hoidamme puheluliikennettä puolestasi.

Puhelinvaihdepalvelu tarpeisiisi

Ulkoistettu puhelinvaihde -palvelussamme asiakaspalvelun ammattilaiset vastaavat puheiluihisi, kirjaavat soittopyynnöt ja yhdistävät eteenpäin oikeille henkilöille. Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, haluatpa vain satunnaista apua puheluliikenteen hoitamiseen tai vaikka laajentaa asiakaspalvelukanaviasi. 

Hoidamme kaiken puolestasi alusta loppuun. Vastaamme henkilöstön rekrytoinnista, koulutuksesta ja sijaisuuksista sekä niistä aiheutuvista kustannuksista. Varmistamme, että puhelimeen vastaa aina koulutettu ja kielitaitoinen henkilö. Huolehdimme myös palvelussa tarvittavan tekniikan kehityksestä, ylläpidosta ja investoinneista.

Hyötysi

Palvelu tarpeisiisi

Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.

Laadukas asiakaspalvelu

Asiakaspalvelua hoitavat aina koulutetut ja kielitaitoiset ammattilaiset.

Läpinäkyvyyttä raporteilla

Palvelun sujuvuutta seurataan jatkuvasti ja siitä raportoidaan säännöllisesti. Pääset myös itse tarkistamaan raportit milloin haluat.

Valitse tarpeisiisi sopivin ratkaisu

Vaihteenhoitopalvelu

Vaihteenhoitopalvelu sopii yritykselle, joka haluaa helpotusta ja apua puheluiden hoitamiseen. Hoidamme yrityksen puheluliikenteen kokonaan tai päivystysluonteisesti suomen, ruotsin ja englannin kielillä. 

Pyydä tarjous

Palveluun voidaan liittää yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat. 

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Ulkoistettu asiakaspalvelu sopii yritykselle, joka haluaa ulkoistaa yrityksen asiakaspalvelun haluamassaan laajuudessa tai laajentaa nykyistä asiakaspalveluaan. Asiantuntijamme auttavat puheluliikenteen lisäksi myös muissa asiakaspalvelukanavissasi, kuten chatissa tai integroimalla palveluumme yrityksesi CRM-järjestelmän, esimerkiksi Microsoft Dynamics 365 -työkalun.

Pyydä tarjous

Palveluun voidaan liittää yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat.