Puhelinvaihdepalvelu tarpeisiisi
Ulkoistettu puhelinvaihde -palvelussamme asiakaspalvelun ammattilaiset vastaavat puheiluihisi, kirjaavat soittopyynnöt ja yhdistävät eteenpäin oikeille henkilöille. Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, haluatpa vain satunnaista apua puheluliikenteen hoitamiseen tai vaikka laajentaa asiakaspalvelukanaviasi.
Hoidamme kaiken puolestasi alusta loppuun. Vastaamme henkilöstön rekrytoinnista, koulutuksesta ja sijaisuuksista sekä niistä aiheutuvista kustannuksista. Varmistamme, että puhelimeen vastaa aina koulutettu ja kielitaitoinen henkilö. Huolehdimme myös palvelussa tarvittavan tekniikan kehityksestä, ylläpidosta ja investoinneista.
Hyötysi
Palvelu tarpeisiisi
Laadukas asiakaspalvelu
Läpinäkyvyyttä raporteilla
Valitse tarpeisiisi sopivin ratkaisu
Vaihteenhoitopalvelu
Vaihteenhoitopalvelu sopii yritykselle, joka haluaa helpotusta ja apua puheluiden hoitamiseen. Hoidamme yrityksen puheluliikenteen kokonaan tai päivystysluonteisesti suomen, ruotsin ja englannin kielillä.
Ulkoistettu asiakaspalvelu
Ulkoistettu asiakaspalvelu sopii yritykselle, joka haluaa ulkoistaa yrityksen asiakaspalvelun haluamassaan laajuudessa tai laajentaa nykyistä asiakaspalveluaan. Asiantuntijamme auttavat puheluliikenteen lisäksi myös muissa asiakaspalvelukanavissasi, kuten chatissa tai integroimalla palveluumme yrityksesi CRM-järjestelmän, esimerkiksi Microsoft Dynamics 365 -työkalun.