Monikanavainen asiakaspalvelu
Onnistunut asiakaskokemus on yritykselle tärkeä kilpailuetu ja liikevaihdon lähde. Palvelumme avulla saat käyttöösi skaalautuvan, laadukkaan ja monikanavaisen asiakaspalvelun. Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, haluatpa laajentaa asiakaspalvelukanaviasi sähköpostiin, puhelinsoittoihin, tekstiviesteihin, chat-palveluun, chatbottiin, sosiaaliseen mediaan ja verkkosivuihin tai vain osaan näistä.
Saat 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen, tekoälyä hyödyntävät työkalut, useita integraatiomahdollisuuksia ja reaaliaikaiset raportit. Palvelumme sopii niin pienelle kuin isollekin yritykselle toimialasta riippumatta ja mukautuu yrityksesi muuttuvien tarpeiden mukaan.
Hyötysi
Laaja näkymä ja helppo hallinta
Asiakaskokemus paranee
Kumppanuus ja jatkuva kehitys
Tarpeisiisi sopiva ratkaisu
Tutustu Genesys Cloud ja ACE -asiakaspalveluratkaisuihimme. Yrityksellesi sopivin ratkaisu määrittyy muun muassa sen mukaan, onko liiketoimintasi kansallista vai kansainvälistä tai toimitko B2B- vai julkisella sektorilla. Jätä yhteydenottopyyntö, niin löydetään tarpeisiisi sopivin ratkaisu.