Monikanavainen asiakaspalvelu liikevaihdon kasvun tukena

Monikanavaisen ja skaalautuvan asiakaspalveluratkaisumme avulla parannat yrityksesi asiakaskokemusta ja työntekijätyytyväisyyttä.

Monikanavainen asiakaspalvelu

Onnistunut asiakaskokemus on yritykselle tärkeä kilpailuetu ja liikevaihdon lähde. Palvelumme avulla saat käyttöösi skaalautuvan, laadukkaan ja monikanavaisen asiakaspalvelun. Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, haluatpa laajentaa asiakaspalvelukanaviasi sähköpostiin, puhelinsoittoihin, tekstiviesteihin, chat-palveluun, chatbottiin, sosiaaliseen mediaan ja verkkosivuihin tai vain osaan näistä.

Saat 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen, tekoälyä hyödyntävät työkalut, useita integraatiomahdollisuuksia ja reaaliaikaiset raportit. Palvelumme sopii niin pienelle kuin isollekin yritykselle toimialasta riippumatta ja mukautuu yrityksesi muuttuvien tarpeiden mukaan. 

Hyötysi

Laaja näkymä ja helppo hallinta

Mobiilipohjaiset viestintäratkaisut integroituna asiakaspalveluun tekevät yrityksesi asiakaspalvelukanavista helposti hallittavan kokonaisuuden.

Asiakaskokemus paranee

Palvelu mahdollistaa yksilölliset kohtaamiset asiakkaidesi kanssa, kun tärkeät liiketoimintasovellukset yhdistetään osaksi asiakaspalveluratkaisua.

Kumppanuus ja jatkuva kehitys

Tuemme yrityksesi liiketoiminnan kasvua jatkuvan kehityksen- ja asiakkuuden palvelunhallintamallilla.

Tarpeisiisi sopiva ratkaisu

Tutustu Genesys Cloud ja ACE -asiakaspalveluratkaisuihimme. Yrityksellesi sopivin ratkaisu määrittyy muun muassa sen mukaan, onko liiketoimintasi kansallista vai kansainvälistä tai toimitko B2B- vai julkisella sektorilla. Jätä yhteydenottopyyntö, niin löydetään tarpeisiisi sopivin ratkaisu.