Kaikki webinaarit

Hallitse asiakaskohtaamisen kokonaisuus

7 min
Loading video

Korkealaatuinen asiakaspalvelu on toimialasta riippumatta personoitua, tehokasta ja asiantuntevaa. Tämän hetken trendejä ovat monikanavaisuus ja omnikanavaisuus, tietämyskannat, puheentunnistus, chat ja chatbotit sekä erilaiset integraatiot.

Jokainen asiakaskontakti tarjoaa arvokasta, hyödynnettävää dataa, jota voidaan käyttää reaaliaikaisesti muun muassa analytiikassa, monitoroinnissa ja asiakaspalvelun kehittämisessä.

Tässä demossa näytämme, miten me Telialla hallitsemme asiakaskohtaamisen kokonaisuutta. Syvennymme erityisesti siihen, miten saat tietämyskannan käyttöön helposti ja nopeasti, sekä siihen, kuinka puhe muuntuu tekstiksi.  

Toimiva monikanavainen asiakaspalvelu hakusessa?

Oppaamme selventää, miten voit hallita asiakaskohtaamisen kokonaisuutta asiakaspalvelun kanavien, tiedolla johtamisen, sekä strategisten valintojen ja työkalujen lähtökohdista.

Lue opas
Lisää samasta aiheesta

Webinaarin aihealueet

Demot Asiakaskokemus
Edellinen artikkeli
Nosta rakennustesi älykkyyttä IoT:n avulla
Seuraava artikkeli
Turvallinen FAT-testaus 5G:n avulla