Kaikki podcastit

Sinäkin olet kuluttajalla töissä

21 min

Voit kuunnella jakson myös mm. Spotifyssa tai Suplassa.

Asiakaskokemus koostuu aivan kaikesta, mitä organisaatio tekee, väittää Attendon viestinnästä ja asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Susanna Paloheimo. Digityökalut voivat auttaa asiakaskokemuksen parantamisessa, mutta ne eivät saa olla tekosyy huonolle palvelulle. ONEcastin juontaa Harri Moisio.

Yrityksen asiakaskokemus

Tutustu asiakaspalvelu- ja puhelinvaihderatkaisuihin.

Asiakaspalvelu ja puhelinvaihde
Lisää samasta aiheesta

Podcastin aihealueet

Kausi 3 Digitalisaatio Kilpailukyky
Edellinen artikkeli
Tekoäly haastaa johtajan
Seuraava artikkeli
Tuottavuutta kirkkaiden aivojen avulla