Telia Oma lasku -palvelu

Tästä ohjeesta löydät Telia Oma lasku -palvelun kuvauksen sekä käyttäjän ohjeet.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Oma lasku -palvelu on matkapuhelinliittymän lisäpalvelu. Palvelulla työsuhdeliittymän palvelunumeroiden, ulkomaanpuheluiden ja Yhteys Multi-liittymän käytöstä syntyvä laskutus voidaan jakaa yrityksen ja työntekijän kesken kahdelle erilliselle laskulle liittymälle määriteltyjen estojen mukaisesti.

Toimi näin ennen Oma lasku -palvelun käyttöönottoa:

  1. Yrityksen tulee ensin tilata Oma lasku -palvelu yrityksen y-tunnukselle palvelupyynnön kautta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje).
  2. Kun Oma lasku -palvelu on kytketty yritykselle, työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata palvelun liittymällensä Minun Teliasta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu.
  2. Valitse yläreunasta Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä kohta Palvelupyynnöt.
  3. Klikkaa Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse tyyppi Palvelumuutokset.
  5. Valitse Mitä tuotetta asia koskee? -alasvetovalikosta OmaLasku.
  6. Täytä tarvittavat tiedot.

HUOM! Jos sinulla on useampia hallinnoitavia yrityksiä joille haluat ottaa käyttöön OmaLasku-palvelun, voit luetella kaikki y-tunnukset Miten voimme auttaa -kenttään.

Oma lasku -palvelun käyttäjän ohjeesta näet, kuinka palvelu otetaan käyttöön. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi ja englanniksi.

Oma lasku käyttäjän ohje FI (pdf)

Oma lasku user guide EN (pdf)

Palvelukuvauksesta näet, mitä hankkimaasi Oma lasku -palveluun kuuluu. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

Oma lasku palvelukuvaus FI (pdf) 

Oma lasku Service Description EN (pdf)

Oma lasku Tjänstebeskrivning SE (pdf)

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta