Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Tästä ohjeesta löydät Telia Oma lasku -palvelun kuvauksen sekä käyttäjän ohjeet.
Tämä ohje on yritysasiakkaille
Telia Oma lasku -palvelu on matkapuhelinliittymän lisäpalvelu. Palvelulla työsuhdeliittymän palvelunumeroiden, ulkomaanpuheluiden ja Yhteys Multi-liittymän käytöstä syntyvä laskutus voidaan jakaa yrityksen ja työntekijän kesken kahdelle erilliselle laskulle liittymälle määriteltyjen estojen mukaisesti.
Toimi näin ennen Oma lasku -palvelun käyttöönottoa:
Yrityksen tulee ensin tilata Oma lasku -palvelu yrityksen y-tunnukselle palvelupyynnön kautta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje).
Kun Oma lasku -palvelu on kytketty yritykselle, työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata palvelun liittymällensä Minun Teliasta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Valitse yläreunasta Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä kohta Palvelupyynnöt.
Klikkaa Tee palvelupyyntö.
Valitse tyyppi Palvelumuutokset.
Valitse Mitä tuotetta asia koskee? -alasvetovalikosta OmaLasku.
Täytä tarvittavat tiedot.
HUOM! Jos sinulla on useampia hallinnoitavia yrityksiä joille haluat ottaa käyttöön OmaLasku-palvelun, voit luetella kaikki y-tunnukset Miten voimme auttaa -kenttään.
Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Oma lasku -palvelun käyttäjän ohjeesta näet, kuinka palvelu otetaan käyttöön. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi ja englanniksi.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.