Kuinka voimme auttaa?

Löydä ratkaisu ohjeista:

Eikö ohjeista löytynyt apua? Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste

Ajankohtaista

Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen

Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!

Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen

Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!