Kuinka voimme auttaa?
Eikö ohjeista löytynyt apua? Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen
Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!
Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen
Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!