Telia Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Ma–pe 8–20, la 9–16.30

Käyttötuki auttaa ongelmatilanteissa

Telia Käyttötuki auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Asiantuntijamme auttavat sekä puhelimitse että paikan päällä valtakunnallisesti. Puhelintuen palveluaika ulottuu aamuvarhaisesta iltaan saakka, eli apu on lähes aina käytettävissäsi.

Soita meille, me autamme.

Telia Käyttötuki vähentää yrittäjän stressitasoja

Käyttötuen palvelut

Soita puhelintukeen kun

Soita puhelintukeen kun...

Sähköposti ei toimi tai haluat asentaa uuden palvelun.

  • Tarvitset apua Office 365 -palvelun käyttöönotossa
  • Tarvitset apua ohjelmien tai laitteiden asentamiseen
  • Tarvitset opastusta tietokoneen tai uuden puhelimen käytössä
  • Tietokoneesi tai nettiyhteytesi ei toimi
  • Tarvitset tietokoneellesi kattavan vuosihuollon
  • Tarvitset apua Soundtrack-palvelun käyttöönotossa ja asetuksissa

Käyttöönotto-opastuksen jälkeen saat koonnin läpi käydyistä asioista sähköpostiisi ja tehtyjen vuosihuoltojen jälkeen lähetämme sinulle raportin ja toimenpidesuositukset sähköpostiisi. Toimenpiteiden kesto on noin puoli tuntia.

Näytä vähemmän
Tilaa lähituki kun

Tilaa lähituki kun...

  • Haluat, että esim. tietokone asennetaan puolestasi
  • Tarvitset apua wlan-verkon asennukseen
  • Muuton jälkeen kaikki laitteet ovat asentamatta
  • Kaipaat apua ohjelmistopäivityksiin
  • Tarvitset apua lisälaitteiden asennuksessa
  • Tarvitset opastusta tai neuvontaa uusiin laitteisiin
Näytä vähemmän