Mobiiliverkon häiriötiedotusten asetus

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Tältä sivulta löydät ohjeet mobiiliverkon häiriötiedotusten asetukseen.

Huomioithan, että vain ylläpitäjillä ja pääkäyttäjillä on mahdollisuus lisätä tai muokata häiriötiedotteiden tilausta.

  1.   Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun.
  2.   Rullaa sivua alaspäin Muut Telian palvelut -kohtaan. Valitse Hallitse häiriötiedoteasetuksia.
  3.   Tilin valinnan jälkeen klikkaa Lisää uusi, jos haluat lisätä yksittäisen osoitteen. Tuo -valinnalla voit tallentaa useampia kerralla. Vie -valinnalla voi ladata nykyiset tiedoteasetukset excel-tiedostossa.
  4. Vinkki: Tarkemmat ohjeet Vie/Tuo -ominaisuuden käyttöön löydät Tuo -valinnan jälkeen kohdasta Ohjeet.
  5.  Lisää uusi -valinnan jälkeen hae kartalta osoite, jonka alueella ilmenevistä häiriöistä tai tulevista muutostöistä haluat tiedotteen.
  6.  Valitse haluatko tiedotteita kellonympäri vai rajattuna aikana. Jos haluat rajata aikaa, valitse Aikarajoitus ja sen jälkeen syötä alkamis- ja päättymisaika.
  7.   Nimeä paikka vapaavalintaisesti, esim "Toimisto" tai "Myymälä"
  8.   Valitse Kanava -valinnasta joko tekstiviesti tai sähköposti. Jos haluat tiedotteen molemmilla tavoin, voit lisätä uuden rivin ja syöttää toiset tiedot.
  9.   Paina Tallenna

Tallennuksen jälkeen voit muokata ja poistaa häiriötiedotteiden tilausta Hallinnoi napin takaa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

 

Huom! Yksinkertaistamme palvelukanaviamme. Sähköpostiosoitteet asiakaspalvelu@inmicsnebula.fi ja laskutus@inmicsnebula.fi poistuvat käytöstä 1.4.2025 alkaen. Ajantasaiset yhteystietomme tältä sivulta.

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste