Kohti uutta

Teknologiat kehittyvät – mistä on kysymys ja miten yrityksen tulee valmistautua tuleviin muutoksiin?

Mistä teknologiamuutoksissa on kysymys?

Vanhat teknologiat, kuten 3G- ja kupariverkko, korvataan uudemmalla teknologialla. Uuteen teknologiaan siirtyminen on osa muutosta, jossa vanhempaa yhteyttä ajetaan alas ja korvataan paremmalla. Käytännössä muutos siis tarkoittaa parempia yhteyksiä ja uudenlaisia palveluratkaisuja. Autamme sinua ja yritystäsi muutoksessa ja uusiin palveluihin siirtymisessä.

Olemme tukenasi muutoksessa

Olemme yrityksesi tukena muutoksen joka vaiheessa. Jos tarvitset apua päivitysten kanssa, olethan meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä puhelimitse tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta.

Soita

Asiakaspalvelumme auttaa sinua teknologiamuutoksiin liittyvissä kysymyksissä, kuten 3G- ja kupariverkkomuutoksissa. 

 0200 270 07

(mpm/pvm)

 

Huomaathan, että tämä numero palvelee vain teknologiamuutosasioissa. 

Arkisin 9–15
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar