Kohti uutta
Teknologiat kehittyvät – mistä on kysymys ja miten yrityksen tulee valmistautua tuleviin muutoksiin?
Mistä teknologiamuutoksissa on kysymys?
Vanhat teknologiat, kuten 3G- ja kupariverkko, korvataan uudemmalla teknologialla. Uuteen teknologiaan siirtyminen on osa muutosta, jossa vanhempaa yhteyttä ajetaan alas ja korvataan paremmalla. Käytännössä muutos siis tarkoittaa parempia yhteyksiä ja uudenlaisia palveluratkaisuja. Autamme sinua ja yritystäsi muutoksessa ja uusiin palveluihin siirtymisessä.
3G-verkko
3G-verkko korvataan vuoden 2023 loppuun mennessä uudemmalla 4G- ja 5G-teknologialla sekä Suomessa että ulkomailla. Lue lisää muutoksesta ja varaudu vinkeillämme tulevaan hyvissä ajoin.
Kupariverkko
Kupariverkko- ja liityntäteknologia on tullut tiensä päähän ja korvataan uudella teknologialla. Tutustu aiheeseen lisää ja katso asiakkaan muistilista, kuinka varautua muutokseen.
3G-verkko suljetaan – katso oman alueesi aikataulu
Nopeammat 4G-ja 5G-verkot päihittävät vanhat 2G- ja 3G-verkot turvallisuudessa ja energiatehokkuudessa, ja rakennamme siksi tulevaisuuden palveluita uudempien verkkojen varaan. 3G-verkkoa aletaan sulkea syksyllä 2023 yksittäisillä alueilla. Vuoden 2024 alussa se ajetaan laajemmin alas, jonka jälkeen emme enää takaa 3G-palvelutason toimivuutta.
Tutustu tarkemmin alustavaan oman alueesi 3G-verkon sulkemisaikatauluun
Kirjautuneena päivität liittymät ja laitteet helposti
Kirjautuneena uudistuneeseen Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluumme Telia Tili -tunnuksellasi, voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi, tehdä palvelupyyntöjä sekä lähettää viestejä chatissa. Minun Telia Yrityksille on maksuton ja käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja nopeaa.
Olemme tukenasi muutoksessa
Olemme yrityksesi tukena muutoksen joka vaiheessa. Jos tarvitset apua päivitysten kanssa, olethan meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä puhelimitse tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta.
Soita
Asiakaspalvelumme auttaa sinua teknologiamuutoksiin liittyvissä kysymyksissä, kuten 3G- ja kupariverkkomuutoksissa.
0200 270 07
(mpm/pvm)
Huomaathan, että tämä numero palvelee vain teknologiamuutosasioissa.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar