Soitonsiirrolla tarkoitetaan saapuvan puhelun ohjausta suoraan toiseen numeroon. Voit tehdä VIPissä kahdenlaisia soitonsiirtoja:
- aktiviteettiin sidotun soitonsiirron (Aktiviteetin ohjaus)
- suoran siirron (Ohjausnumero).
Soitonsiirrolla tarkoitetaan saapuvan puhelun ohjausta suoraan toiseen numeroon. Voit tehdä VIPissä kahdenlaisia soitonsiirtoja:
Aktiviteetin ohjauksessa määrität ensin tietylle aktiviteetille ohjauksen ja kun haluat ohjata puhelut jonnekin muualla, vaihdat vain aktiviteettia. Älä kuitenkaan tee aktiviteetin ohjausta Poissaolo- tai Lomaviesti-aktiviteeteille.
Voit poistaa aktiviteetin ohjauksen klikkaamalla sitä parin sekunnin ajan ja valitsemalla ponnahdusikkunasta Poista ohjaus.
Voit poistaa aktiviteetin ohjauksen valitsemalla sen ja klikkaamalla roskakoria.
Voit poistaa aktiviteetin ohjauksen punaisesta ruksista.
Voit tehdä suoran soitonsiirron VIP-palvelun kotisivuilla käyttäjän näkymässä.
Toiminnekoodilla 987 voit aktivoida ja poistaa soitonsiirron. Tällöin soitonsiirto ei linkity Aktiviteettiin vaan kyseessä on ihan puhdas soitonsiirto Aktiviteetista huolimatta.
Soitonsiirto aktivoidaan toiminnekoodilla 987 + puhelinnumero johon soitonsiirto ohjataan.
Esimerkki: puhelimen numerovalitsimella valitaan numero 9870401234567 ja painetaan soitto-näppäintä. Puhelimesta kuuluu tiedote "toiminne otettu käyttöön". Soitonsiirto on nyt aktiivinen.
Soitonsiirto poistetaan soittamalla numeroon 987.
Esimerkki: puhelimen numerovalitsimella valitaan numero 987 ja painetaan soitto-näppäintä. Puhelimesta kuuluu tiedote "toiminne poistettu käytöstä". Soitonsiirto ei ole enää käytössä.
Huom! Matkapuhelinverkon soitonsiirtojen käyttämistä ei suositella VIP-palvelun yhteydessä.
Vastatun puhelun kääntäminen VIP-palvelussa
Tavoitettavuuden eli aktiviteetin ja roolin asettaminen
Loma- tai poissaoloviestin asettaminen
VIP-palvelun käyttäjän puheluasetukset loma-aikana
Viestintäpalvelu VIPin asettaminen oletussovellukseksi
Ulkoisen sovelluksen integrointi Vip Softphoneen
Yhteensopivat kuulokkeet
Asiakaspalvelu
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Avaa chatVaraa soittoaika
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Yritysmyynti
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.