Tarkista vastaajanumerosi

Tarkista yritysliittymäsi vastaajanumero tai vastaajan numero VIPissä tai Touchpointissa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Yritysliittymän vastaajanumero

Jos liittymässäsi on vastaajapalvelu, voit hallinnoida vastaajaa ja kuunnella sinne jätetyt viestit soittamalla omasta liittymästäsi vastaajanumeroon 042 333 0 333. Kun soitat vastaajaasi omasta numerostasi kotimaassa, et tarvitse vastaajan tunnuslukua. 

Kaikilla yritysliittymäasiakkailla on yhteinen vastaajanumero. Käyttäjäkohtaiset vastaajanumerot ovat poistuneet.

Huom! Jos käytössäsi on Dual-SIM -puhelin, soita vastaajanumeroon juuri sillä SIM-kortilla, johon vastaajaviesti on jätetty. Muuten kuulet tiedotteen "numeroa ei ole annettu oikein"

Voit soittaa vastaajaan myös mistä tahansa muusta liittymästä, silloin käytössäsi on numero 042 333 0 334 ja tarvitset tunnusluvun. Tarvittaessa voit lukea ohjeesta, miten muutat vastaajan tunnusluvun

Vastaajan kuuntelunumero on yrityskohtainen, ja saat sen yrityksesi VIP-pääkäyttäjältä. Kun vastaajaan jätetään viesti, saat tekstiviestin, jossa mainitaan vastaajanumero.
 
Voit kuunnella vastaajaviestejä myös kirjautumalla VIPiin tai Telia VIP -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Voit soittaa Suomessa vastaajaan numeroon 777. Voit kuunnella viestit myös Telia Touchpoint -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16