Vastaajan poistaminen käytöstä

Näin poistat vastaajan yrityksen liittymältä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Löydät alta ohjeet vastaajan poistamiseksi yrityksen omistamalta matkapuhelinliittymältä.

Voit ottaa vastaajan pois käytöstä, jolloin tervehdykset ja viestit säilyvät, mutta uusia soittoja ei ohjata sinne. Voit myös poistaa vastaajan kokonaan, jolloin kaikki vastaajapalvelun sisältö poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.

Yrityksen pääkäyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Teliassa, jos yrityksen pääkäyttäjä on sallinut kaikkien lisäpalveluiden tilauksen asiointipalvelussa, Mikäli tarvitset lisäpalveluiden tilausoikeudet, olethan yhteydessä pääkäyttäjään. 

Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymiä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaanaKirjaudu

  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.

  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.

  4. Valitse Hallinnoi lisäpalveluita -osiosta Vastaajapalvelu.

  5. Valitse Poista palvelu.

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa. Voit ottaa vastaajan pois päältä tai poistaa sen kokonaan.

Vastaajan ottaminen pois käytöstä
  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
  2. Yleistä-välilehdellä on Vastaajan tila -valinta. Klikkaamalla siitä saat vastaajan päälle tai pois päältä. Kun se on violetti, vastaaja on päällä.
Vastaajan poistaminen kokonaan
  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
  2. Valitse liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
  3. Avaa Lisäpalvelut-välilehti ja klikkaa siellä ja siellä Vastaajan kohdalta Muokkaa.
  4. Poista vastaaja liittymältä kokonaan täppäämällä ruutu ja klikkaamalla sitten Poista palvelu. Huomioithan, että kaikki vastaajan sisältö, kuten tervehdykset ja viestit, poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16