Löydät alta ohjeet vastaajan poistamiseksi yrityksen omistamalta matkapuhelinliittymältä.
Voit ottaavastaajan pois käytöstä, jolloin tervehdykset ja viestit säilyvät, mutta uusia soittoja ei ohjata sinne. Voit myös poistaa vastaajan kokonaan, jolloin kaikki vastaajapalvelun sisältö poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Teliassa, jos yrityksen pääkäyttäjä on sallinut kaikkien lisäpalveluiden tilauksen asiointipalvelussa, Mikäli tarvitset lisäpalveluiden tilausoikeudet, olethan yhteydessä pääkäyttäjään.
Avaa Lisäpalvelut-välilehti ja klikkaa siellä ja siellä Vastaajan kohdalta Muokkaa.
Poista vastaaja liittymältä kokonaan täppäämällä ruutu ja klikkaamalla sitten Poista palvelu. Huomioithan, että kaikki vastaajan sisältö, kuten tervehdykset ja viestit, poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.