Vastaajan käyttö ulkomailla

Vastaaja toimii normaalisti myös ollessasi ulkomailla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos sinulle soitettu puhelu ohjautuu vastaajaan ja soittaja jättää viestin ollessasi ulkomailla, ei sinulle aiheudu tästä mitään kustannuksia.

Jos soitat itse ulkomailla ollessasi vastaajaan kuunnellaksesi viestejä tai tehdäksesi esim. muutoksia vastaajan asetuksiin, veloitetaan sinulta normaali ulkomaanhinnaston mukainen puhelumaksu. Sopiva Pro tai Pro EU -liittymissä soitot myös Pohjolassa ja Baltiassa sisältyvät puhepakettiisi.

Huom! Mikäli sinulla on uusi vastaaja, muista ottaa se käyttöön ennen ulkomaille matkustamista. Käyttöönotossa määritellään vastaajan kieli, tunnusluku ja tervehdys. Jos et ole ottanut vastaajaa käyttöön kotimaassa ja et siksi pysty soittamaan siihen, voit määritellä kielen ja tunnusluvun joko kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymäsi vastaaja-asetuksia tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.

Lue lisää vastaajan käytöstä 

  1. Soita vastaajan numeroon (+358 + vastaajanumerosi).
  2. Keskeytä alkava tervehdys painamalla *-merkkiä ja numeroa 5 (*5).
  3. Anna tunnuslukusi ja paina ruutu (#).

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16