Soitonsiirto Touchpoint-palvelussa

Näin ohjaat puheluitasi Aktiviteetin ohjauksen tai toiminnekoodin avulla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Aktiviteetin ohjaus on kätevää, määrität ensin tietylle aktiviteetille ohjauksen ja kun haluat ohjata puhelut jonnekin muualle, vaihdat vain aktiviteettia.

  1. Avaa Mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Siirto -otsikon alta Ei siirtoa.
  4. Paina oikean yläreunan plus-ikonia.
  5. Valitse missä aktiviteetissa haluat soitonsiirron tapahtuvan.
  6. Anna Numero-kenttään se puhelinnumero kansainvälisessä muodossa, johon haluat puheluiden ohjautuvan kyseisellä aktiviteetilla.
  7. Paina oikean yläkulman oikein-merkkiä.
  8. Aktiviteetin ohjaus on nyt valmis ja haluttuna hetkenä valitse kyseinen aktiviteetti ja kaikki puhelusi ohjautuvat sinne.
Aktiviteetin poisto 

Voit poistaa kyseisen aktiviteetin ohjauksen kokonaan klikkaamalla sitä parin sekunnin ajan ja valitset popupista Poista ohjaus.

Huom! Älä tee aktiviteetin ohjausta poissaolo- tai lomatiedote aktiviteeteille.

Soitonsiirto toiminnekoodilla

Toiminnekoodilla 987 voit aktivoida ja poistaa soitonsiirron. Tällöin soitonsiirto ei linkity Aktiviteettiin vaan kyseessä on ihan puhdas soitonsiirto Aktiviteetista huolimatta.

Soitonsiirron aktivointi 

Soitonsiirto aktivoidaan toiminnekoodilla 987 + puhelinnumero johon soitonsiirto ohjataan.
Esimerkki: puhelimen numerovalitsimella valitaan numero 9870401234567 ja painetaan soitto-näppäintä. Puhelimesta kuuluu tiedote "toiminne otettu käyttöön".  Soitonsiirto on nyt aktiivinen.

Soitonsiirron poistaminen

Soitonsiirto poistetaan soittamalla numeroon 987. 
Esimerkki: puhelimen numerovalitsimella valitaan numero 987 ja painetaan soitto-näppäintä. Puhelimesta kuuluu tiedote "toiminne poistettu käytöstä". Soitonsiirto ei ole enää käytössä.

Huom! Matkapuhelinverkon soitonsiirtojen käyttämistä ei suositella VIP-palvelun yhteydessä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste