Huomaathan lähettäessäsi tai vastaanottaessasi teksti- tai multimediaviestiä joko kotimaasta tai ulkomailta Suomen ulkopuolelle, että kaikki ulkomaiset operaattorit eivät salli näiden viestien kulkevan omansa ja toisen maan operaattorien asiakkaiden välillä. Näin voi olla, vaikka verkkovierailusopimus muuten olisikin voimassa.
Teksti- ja multimediaviestit ulkomailla
Lähettäessäsi viestejä muuta vastaanottajan puhelinnumero kansainväliseen muotoon lisäämällä puhelinnumeron eteen maatunnus (Suomessa +358) ja suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa.
Vinkki! Tallenna kaikki puhelinnumerot puhelimeesi kansainvälisessä muodossa. Näin ne toimivat sekä kotimaassa että ulkomailla.
Huomioithan, että ulkomailta lähetetyn tekstiviestin vastaanottajan numerona näkyy laskulla yleensä Telian oman Viestikeskuksen numero +358405202000, jonka kautta kaikki viestit tulevat Suomeen. Laskulla ei siis välttämättä näy vastaanottajan numero.
Multimediaviesti tarvitsee toimiakseen datayhteyden. Liikkuessasi ulkomailla datayhteys toimii niissä maissa, joiden kanssa Telialla on verkkovierailusopimus datapalveluista.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää