Soitonsiirtojen hinnat

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
  • Soitonsiirrot Telian matkapuhelinliittymistä muihin Telian matkapuhelinliittymiin pois lukien Telia Dot -liittymät.
  • Soitonsiirrot minkä tahansa kotimaisen operaattorin lankaliittymiin.

Muut soitonsiirrot ovat maksullisia. Ne maksaa soitonsiirron tekijä, sillä soittaja ei tiedä, mihin puhelu ohjautuu.

  • Puhelut muiden operaattoreiden matkapuhelinliittymiin. Soitonsiirron tekijä maksaa oman liittymänsä ja siirron vastaanottavan liittymän välisen puhelumaksun oman liittymätyyppinsä mukaisesti.
  • Soitonsiirto ulkomaille. Soitonsiirron tekijä maksaa puhelinlaskullaan siirretystä ulkomaanpuhelusta saman verran kuin kyseiseen numeroon suoraan soitettaessa.
  • Soitonsiirto lankapuhelimesta matkapuhelimeen. Soitonsiirron tekijä maksaa lankapuhelinlaskullaan siirretystä matkapuhelusta saman verran kuin kyseiseen numeroon suoraan soitettaessa. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16