Erilaiset soitonsiirrot ovat toisistaan riippumattomia. Ne voivat olla päällä samanaikaisesti, ja ne voidaan ohjata eri numeroihin.
Soitto siirtyy vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa. Voit myös itse määrittää, kuinka pian puhelu ohjautuu vastaajaan. Siirtoajan voi valita viiden sekunnin tarkkuudella 5–30 sekunniksi.
Palvelu ei toimi, jos puhelin on peittoalueen ulkopuolella tai pois päältä. Määritäthän siis tarvittaessa erikseen soitonsiirron sellaisia tilanteita varten.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **61*vastaajanumero# eli näppäile **61*0423330333# ja soita.
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##61#
Jos haluat muuttaa puhelun siirtoaikaa esimerkiksi 10 sekuntiin, soita **61*0423330333**10#
Soitto siirtyy haluamaasi numeroon silloin, kun puhelimesi on varattu.
Tilaa soitonsiirto kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **67*0423330333#
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##67#
Soitto siirtyy välittömästi vastaajaan, jos puhelimeen ei saada yhteyttä; puhelin on esimerkiksi poissa päältä tai peittoalueen ulkopuolella.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **62*0423330333#
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##62#
HUOM! Jos liittymälläsi on VIP-palvelu, tee soitonsiirto tämän ohjeen mukaan. Mikäli liittymällesi on kytketty Touchpoint, tee soitonsiirto tämän ohjeen mukaan.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Cygate -portaali
Pulsar
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää