Liittymän omistajan muutos tarkoittaa Telian numeron luovuttamista toiselta asiakkaalta yritykselleni eli yritykseni vastaanottaa numeron.
Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi:
- Työsuhteen alkaessa työntekijän liittymän siirto työnantajan nimiin
- Oman liittymäsi siirto yrityksesi nimiin
- Liittymän siirto toiselta yritykseltä yrityksellesi (vaatii valtakirjan)
Omistajan muutos ei aiheuta katkosta liittymän toimintaan ja puhelinnumero pysyy samana. Kun liittymä siirretään uudelle omistajalle, päivitetään samalla liittymän sopimus uuteen. Liittymän uusi omistaja voi valita omistussuhteen siirron yhteydessä liittymälle uusimmat palvelut.
Huom! Liittymällä olevat lisäpalvelut eivät siirry omistussuhteen muutoksen yhteydessä.
Jos olet tekemässä numeron siirtoa toiselle operaattorille, katso ohje tästä.