Tästä ohjeesta löydät tiedon, miten voit tehdä puhelinliittymän siirtopyynnön yrityksesi omistukseen.
Liittymän omistajan muutos tarkoittaa Telian numeron siirtämistä toiselta asiakkaalta yrityksellesi eli yrityksesi vastaanottaa numeron.
Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi:
- Työsuhteen alkaessa työntekijän liittymän siirto työnantajan nimiin
- Oman liittymäsi siirto yrityksesi nimiin
- Liittymän siirto toiselta yritykseltä yrityksellesi
- Liittymän siirto toiselta operaattorilta Telialle (vaatii valtakirjan)
Omistajan muutos ei aiheuta katkosta liittymän toimintaan ja puhelinnumero pysyy samana. Kun liittymä siirretään uudelle omistajalle, liittymän sopimus päivitetään samalla uuteen. Siirron yhteydessä liittymälle määritetään tarpeisiin sopivat lisäpalvelut.