Puhelimella ei voi soittaa – mikä neuvoksi?

Toimi näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Löydät alta ohjeet tilanteeseen, jossa puhelimella soittaminen ei onnistu. Toimi sen mukaan, minkä seuraavista virheilmoituksista kuulet yrittäessäsi soittaa.

Jos saat jatkuvasti Verkko varattu- tai Ei yhteyttä verkkoon -ilmoituksen, siirry alla oleviin ohjeisiin

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkistathan myös ilmoitukset ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista.  Siirry Vika ja häiriöilmoituksiin

Ajankohtaisista häiriötiedotteista voit halutessasi tilata ilmoituksen puhelimeesi. Silloin saat tiedon, kun ongelma on ratkaistu ja häiriötiedote suljetaan. 

  1. Käynnistä puhelin uudelleen.
  2. Jos uudelleenkäynnistys ei auttanut, tarkista verkon häiriötiedotteista, onko alueellasi akuutti häiriötilanne.
  3. Kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa, jotta selviää onko ongelma liittymässä vai puhelimessa. Tarkista myös maksamattomat laskut Yritysportaalista tai ota yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään, joka tarkistaa asian.
  4. Tee tarvittaessa vikailmoitus asiointipalvelussa tai soittamalla

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16