Palvelunumeroiden aikaohjaus juhlapyhinä

Telia palvelunumeroiden aikaohjaukset juhlapyhinä 2024
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Tästä ohjeesta löydät suomenkielisenenglanninkielisen ja ruotsinkielisen pdf-lomakkeen, jolla voit ilmoittaa Telia Palvelunumeroiden aikaohjaukset juhlapyhinä ja juhlapyhien aattoina.

Näin ilmoitat haluamasi muutokset Telia Palvelunumeron aikaohjauksiin

  1. Katso aikaohjausten oletusmääritykset lomakkeesta.
  2. Täytä lomake ohjeiden mukaisesti.
  3. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
  4. Valitse ylhäältä Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  5. Valitse Tee Palvelupyyntö ja tyyppi Muut pyynnöt.
  6. Kirjoita kuvaus sekä lisää pdf-lomake liitteeksi.
  7. Paina lopuksi Lähetä palvelupyyntö.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16